Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lav FPS når jeg spiller age of conan

Anbefalte innlegg

hej når jeg spille age of conan har jeg 2-6 FPS og lagger sykt i går lagga det ikke så mye da var det mest server lagg jeg har et Geforce 8500 GT og conan trenger geforce 7900 GTX har 3.5gb ram og 200gb HDD så det brude ikke være problemet prøvd og skifte video settings til medium og low og lagger da og lurer på hva jeg kan gjøre

Takk for all svar

Endret av Tirehu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med SÅ dårlig ytelse så høres det mest ut som du mangler drivere til skjermkort, hovedkort chipsettet eller begge deler. Det er ihvertfall et sted du kan begynne å sjekke. Hvis dette er tilfellet så burde du dog få dårlig ytelse i alle spill - ikke bare AoC.

-Stigma

Lenke til kommentar
Jeg har et 8400 kort og 2 gb minne. kjører fint på low. Har optimalisert systemet mitt tho. Så du skal klare og kjøre det fint, ville prøvd noen nye skjermkort drivere.

nettop oppdatert driverne men jeg sjekka nvidia monitor og står at skjermkortet er 56 grader

jeg har slått av pc`n en stund og blir varmt med engang hva kan jeg gjøre?

Endret av Tirehu
Lenke til kommentar
hej når jeg spille age of conan har jeg 2-6 FPS og lagger sykt i går lagga det ikke så mye da var det mest server lagg jeg har et Geforce 8500 GT og conan trenger geforce 7900 GTX har 3.5gb ram og 200gb HDD så det brude ikke være problemet prøvd og skifte video settings til medium og low og lagger da og lurer på hva jeg kan gjøre

Takk for all svar

Har du single core cpu..?

Lenke til kommentar
Er dette i Vista eller XP? kjører andre spill greit? Har du lagt inn drivere til hovedkortet?

Edit: Oops, ser du fant ut av det. Note to self: slutt å skum igjennom tråder.

Signer den jeg da :p

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...