Alte-to Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hei. fikk min første vannkjøing for noen dager siden... fungerer greitt på en NonOC Q6600 45grader i snitt (nå er det sikkert over 30grader i rommet jeg sitter også da :S ) Men, nå vil jeg seff ha kjølt ned et 8800gtx-kort også da... vil det fungere tror dere?? før jeg kjøper blokker liksom Hvor mye kan denne Zalman Reserator'n kjøle ned egentlig? uten "optional fan-kit" TA Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 :bump: ingen som vet? Må vell teste dette selv... har kjøpt kjøleblokk til 8800GTX nå, så poster vell resultater om noen dager Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har du link til det du kjøpte? Skal selv prøve å kjøle en quad 3,0 65nm og 9800gx2 med en slik. Vet den dro 8800 Ultra og E6600 med 21 grader i rommet. Full load * We see the maximum GPU temperature at 45C * The CPU cores max out at 46C Endret 8. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 ser du har en XT på bilde... men det er Reserator 1 jeg tenker på... det sorte tårnet reserator 1 plus kjølern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå