Gå til innhold

Hva er symptomene til en defekt PSU?

Anbefalte innlegg

Jeg har en PC som ikke bare til tider vil vise noe på skjermen...

Først trodde jeg det var skjermkortet, men etter å fått sjekket det, må det være noe annet. Jeg har hørt at det kan være PSU-en som svikter...

kan det være at den ikke får levert nok strøm til skjermkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først trodde jeg det var skjermkortet, men etter å fått sjekket det, må det være noe annet. Jeg har hørt at det kan være PSU-en som svikter...

dette lurer jeg og på

Lenke til kommentar

Maskinen låser seg, restarter, kutter strømmen etc. Kan også være noen opplever at skjermen går i svart om PSU ikke kan levere nok juice til skjermkortet, selv om det kan være andre grunner til den feilen også. (vet f.eks noen tidlige versjoner av 9600GT hadde en slik black screen bug).

Lenke til kommentar
Maskinen låser seg, restarter, kutter strømmen etc. Kan også være noen opplever at skjermen går i svart om PSU ikke kan levere nok juice til skjermkortet, selv om det kan være andre grunner til den feilen også. (vet f.eks noen tidlige versjoner av 9600GT hadde en slik black screen bug).

Tror du/noen andre at hovedkortet kan være en grunn til at skjermen forblir svart? Jeg sitter å lurer på hva jeg skal sende i retur, enten HK eller PSU (på grunn av den nevnte feilen...)

Lenke til kommentar

Har opplevd det 3 ganger. I samtlige tilfeller var det PSU'en.

Har du en annen PSU du kan prøve med?

Edit, hvilken komponenter har du?

Endret av hertugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...