oslo121 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hei. jeg er ute etter tips for å lage en digg sommerdrink innhold osv den skal være lett å lage med ikke for mange avanserte produkter og utstyr Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sommerdrink og sommerdrink. Strawberry daiquari en veldig god drink i varmen. Caprioska er også en grei drink, men ikke så lett å like som strawberry etter min mening. - Strawberry daiquari - 150 - 200g jordbær - 10 vodka - 5 cl jordbær likør (Bols) - 6 ts sukker - 15-20 isbiter Kast dette i en mixmaster og nyt etterpå - Caprioska. - Knus is og legg det i ett glass. Hiv oppi 3-4 limeskiver og knus det sammen. - Hiv så oppi 5 cl Vodka og en liten dasj med sukker på toppen. God sommer =) Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sommerdrink og sommerdrink. Strawberry daiquari en veldig god drink i varmen. Caprioska er også en grei drink, men ikke så lett å like som strawberry etter min mening. - Strawberry daiquari - 150 - 200g jordbær - 10 vodka - 5 cl jordbær likør (Bols) - 6 ts sukker - 15-20 isbiter Kast dette i en mixmaster og nyt etterpå - Caprioska. - Knus is og legg det i ett glass. Hiv oppi 3-4 limeskiver og knus det sammen. - Hiv så oppi 5 cl Vodka og en liten dasj med sukker på toppen. God sommer =) 10 vodka? 10 dl da eller? =) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) du kjøper en cola... edit: nei, hav er det jeg sier!? du kjøper en urge. Endret 8. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) 10 vodka? 10 dl da eller? =) Woops, det hadde vist gått litt for i svingene når jeg skrev tidliggere. Det er da 10 cl vodka =) Ps; Caprioskaen må du prøve deg litt frem med når du lager. Tar ett par forsøk for å mestre den. Endret 8. juni 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå