Adversary Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hei, i det siste har browser, torrents og andre internett-relaterte ting oppført seg svært merklig, µtorrent vil ikke tilkoble peers, firefox bruker evigheter på å åpne sider, bilder mm. (men Age of Conan går fint) Noe annet merklig er at min pc er den eneste i nettverket som er treg, så internett linjen er det ikke noe feil med heller.. Hittil har jeg: 1. Scannet igjennom pcene på nettverket inkludert min, for virus og spyware. 2. Jeg har testet både intergrert og PCI nettverkskort med nyeste drivere. 3. Restartet modem, sjekket kabler ol. Noen som har peiling på hva som kan være feil? Funker nok å formatere windows disken, men det vil jeg helst unngå så klart. Ps. Har Asus A8R-MVP, 4400+, 2Tb kapasitet (som er stortsett full om det har noe å si) og Windows XP SP2. Trengst det mer info så er det bare å spørre Endret 5. juni 2008 av Knorvelur Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Bruker alle PCene samme brannmur/AV? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Jepp, AVG 8.0 og software brannmuren i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå