CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ser ikke helt problematikken, nei. Fått med meg det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jaja. Whatever. Synes bare det blir plagsomt mye ironi i blant, og jeg prøver jo å ta forumet seriøst.. Hva er så useriøst med ironi? Det er jo en innbakt del av språket alle benytter seg av eller møter støtt og stadig. Vil forresten si meg enig med Cun angående Dead Man. Den topper min western-liste med klar margin. Nice. Min nyere western-liste ser slik ut: 1. Dead Man 2. Unforgiven De andre nyere syns jeg ikke er så veldig bra. Kanskje jeg skal ha et gjensyn med Tombstone. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Top Philip Seymour Hoffman Filmer (tar ikke med de han har liten rolle i... Fra svakest til best) 10. Flawless [3/10 (Egentlig 1/10, men plusser på 2 pga det er 2 svært gode skuespillere i den)] 9. Charlie Wilson's War [7/10] 8. Mission: Impossible III [7.5/10] 7. Before the Devil Knows You're Dead [9/10] 6. Capote [9/10] 5. Love Liza [9.5/10] 4. 25th Hour [9.5/10] 3. Happiness [10/10] 2. Owning Mahowny [10/10] 1. Magnolia [Veldig Sterk 10/10] Han spiller omtrent kun i gode filmer, derfor så mye bra rating. Har ikke sett hans 2 nye enna: Synecdouche, New york og Doubt. Men skal se dem så fort dem kommer på kino. The Savages skal jeg se imorgen tror jeg. Endret 13. januar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jaja. Whatever. Synes bare det blir plagsomt mye ironi i blant, og jeg prøver jo å ta forumet seriøst.. Hva er så useriøst med ironi? Det er jo en innbakt del av språket alle benytter seg av eller møter støtt og stadig. Vil forresten si meg enig med Cun angående Dead Man. Den topper min western-liste med klar margin. Nice. Min nyere western-liste ser slik ut: 1. Dead Man 2. Unforgiven De andre nyere syns jeg ikke er så veldig bra. Kanskje jeg skal ha et gjensyn med Tombstone. Jeg syns faktisk en del av de nyere er gode jeg, Jeg tar Silverado over ALLE John Wayne westerns, er faktisk ikke så glad i de "klassiske" westerns fra 20-50tallet, Jeg tar Spagetii western fra 60 tallet, eller amerikanske fra 80-08 over de klasiske any day(unntakket er Bonanza som er fryktlig gøy) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Silverado tror jeg ikke jeg har sett, så den er på lista over filmer jeg må se. Tror jeg har sett innledningen av den i anledning av at filmen er en litt "uvanlig" western. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Min Western-liste som jeg la ut for noen måneder siden. 1. Dead Man (Jarmusch, 1995) 2. C'era una volta il West (Leone, 1968) 3. Il Buono, il brutto, il cattivo (Leone, 1966) 4. The Proposition (Hillcoat, 2005) 5. Unforgiven (Eastwood, 1992) Dead Man leder som sagt med klar margin, mens jeg har problemer med å rangere de andre. Western-genren er vel egentlig ganske ukjent territorium for min del. Ikke akkurat den sjangeren jeg setter høyest. Endret 12. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dead Man har jeg bare sett en gang. Likte ikke filmen der og da men soundtracket sitter virkelig i meg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jaja. Whatever. Synes bare det blir plagsomt mye ironi i blant, og jeg prøver jo å ta forumet seriøst.. Haha. Jeg ser ironien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Silverado tror jeg ikke jeg har sett, så den er på lista over filmer jeg må se. Tror jeg har sett innledningen av den i anledning av at filmen er en litt "uvanlig" western. Det er en litt uvanlig film ja, den går mellom å være en lett western komedie til være dønn seriøs med mye drama, den balanserer blandingen kjempe fint og er bare herlig på alle måter, den har også en kraftig undervurdert duell på slutten. Den er kanskje ikke like "bra" som Good, bad, ugly eller in the west, men den er mye morsomere å se på, det er den westeren jeg setter på når jeg vil se en western og ikke føler for de tyngre sakene, bare utrolig sebar og blir aldri lei den, At den har Kline, Glover, Glenn, Dennehy og Goldblum er bare en kjempe fin bonus, ja selv Constner som jeg vanligvis finner litt full av seg selv, gjør en lettere rolle enn han pleier å ha Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Top 5 "Moderne" Westerns 1. Unforgiven 2. Silverado 3. Tombstone 4. Open Range 5. 3:10 to Yuma Du glemte visst av Dead Man. Nei det gjorde jeg ikke Jo, det gjorde du klart og tydelig. Den står ikke i lista di, derfor må du enten ha glemt den eller rett og slett ikke sett den ennå. Det er ikke sikkert han glemte den, cun? Når Gunfreak sier "NEi det gjorde jeg ikke", så er det et tegn på at han husket den, men har eventuelt ikke sett den eller har sett den men likte den ikke. Hehe, det er slikt jeg elsker med dette forumet ^^ Dead Man ligger klar på harddisken, skal få kjørt seg i løpet av uken, men den skal være rimelig uber-awesome om den klarer på toppe min western-liste. Endret 12. januar 2009 av Speik Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dead Man hører hjemme på enhver western-liste. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er ikke sikkert han glemte den, cun? Når Gunfreak sier "NEi det gjorde jeg ikke", så er det et tegn på at han husket den, men har eventuelt ikke sett den eller har sett den men likte den ikke. Hahahah! God damn, den var morsom i de overtrøtte timene. Enten så er du Andy Kaufman og lurer oss alle, eller så er du faktisk 15. ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Enten så er du Andy Kaufman og lurer oss alle nah, The evil twin brother edit: faen drit Endret 12. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jaja. Whatever. Synes bare det blir plagsomt mye ironi i blant, og jeg prøver jo å ta forumet seriøst.. Hva er så useriøst med ironi? Det er jo en innbakt del av språket alle benytter seg av eller møter støtt og stadig.. Bare det at, kverrulerende og ironisk innlegg til en person har laget en liste tar jeg litt useriøst. Spesielt fra en mod. Men jeg gidder ikke diskutere det mer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vi må kunne forvente mer av deg, cun. Shame on you. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vi må kunne forvente mer av deg, cun. Shame on you. Samme gjelder deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Pinlig, jeg hadde til og med 4 år på å lære meg å oppføre meg på dette forumet før du kom, og likevel ligger jeg så langt bak deg. =/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ser tydeligvis ut som det ikke har noe og si.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ser tydeligvis ut som det ikke har noe og si.. Oh, Snap! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noe sier meg at Dorian bryr seg veldig mye og føyer seg etter majoritetens forventninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå