Infenso Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Da er det fint å ha lest boka! Jeg, og sikkert de fleste andre som har lest den, ventet faktisk på en slutt som aldri kom Endret 10. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tar bare fem jeg kommer på i farta: 1. The Usual Suspects 2. Oldboy 3. Fight Club 4. Planet of the Apes (1968) 5. The Empire Strikes Back Twistene i The Prestige var skuffende enkle å gjennomskue... Ah, hvordan kunne jeg glemme The Usual Suspect! På en måte er dette veldig spoilende, med tanke på hvor lett det er å gjennomskue en twist når man vet den kommer... Når det gjelder The Prestige så vet jeg at det er mange som sjønte den ganske fort, men jeg må innrømme at jeg ble svært overasket. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Oldboy har glatt den beste twisten. Jeg vil nå påstå at twisten i Sympathy for Mr. Vengeance er hakket vassere. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ringenes Herre: Atter en konge er nok best på "tvister", hver gang jeg tror filmen er slutt så lurer den meg! på ny og på ny! Hehe, dagens hittil morsomste innlegg. Jeg liker tvisten i Gummo. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Oldboy har glatt den beste twisten. Jeg vil nå påstå at twisten i Sympathy for Mr. Vengeance er hakket vassere. Men mye lettere å gjennomskue. Jeg hadde blitt overrasket om "twisten" ikke kom Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da er det fint å ha lest boka! Jeg, og sikkert de fleste andre som har lest den, ventet faktisk på en slutt som aldri kom Jeg har nok lest den du Innlegget var ment som en spøk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ringenes Herre: Atter en konge er nok best på "tvister", hver gang jeg tror filmen er slutt så lurer den meg! på ny og på ny! Hehe, dagens hittil morsomste innlegg. Jeg liker tvisten i Gummo. ^^ Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Topp 5 twister: 1. Japp 2. Caramell 3. Nougatcrisp 4. Perl Nut 5. Daim Alternativt: 1. Oliver Twist 2. Twist 3. Twister Nok tørr humor: 1. The Usual Suspects 2. Se7en 3. The Shawshank Redemption 4. Fight Club 5. The Prestige Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Daim er het klart best. Ser alltid etter daim i Twistposen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Daim er het klart best. Ser alltid etter daim i Twistposen. Bounty (og kokosspytting i timesvis) ftw Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bounty på en sterk andreplass. Veldig god, den og Lenke til kommentar
Badering Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Topp 5 Britisk Film Morvern Callar The Man Who Fell To Earth Bill Douglas Trilogy Children of Men Quadrophenia Srsly, se #1. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Topp 5 Britisk FilmMorvern Callar The Man Who Fell To Earth Bill Douglas Trilogy Children of Men Quadrophenia Srsly, se #1. Quadrophenia er elsk. The Who-fan? Min britiske liste: 1. Naked (Mike Leigh) 2. Withnail & I (Bruce Robinson) 3. The Cook the Thief His Wife & Her Lover (Peter Greenaway) 4. Kes (Ken Loach) 5. This Is England (Shane Meadows) Endret 10. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 What æbowt Djeeims Båund? Or Monthy Paaaithoown? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) The Who er topp, sålenge det er Quadrophenia og Live at Leeds vi snakker om. Resten blir litt trått i blandt, men de er så absolutt et bra band! Lista di minner meg foresten på at jeg må se Naked asap. James Bond suger, og har mistet sansen for Monty Python i det siste. Endret 10. desember 2008 av Badering Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 The Who er topp, sålenge det er Quadrophenia og Live at Leeds vi snakker om. Resten blir litt trått i blandt, men de er så absolutt et bra band! James Bond suger, og har mistet sansen for Monty Python i det siste. Er fan selv. 1.) Leeds 2.) Quadrophenia 3.) Tommy James Bond er kos, men at det skal havne på en slik liste blir helt asburd for meg. Monty var moro for fem år sida, men humoren min har definitivt blitt mørkere, derav Naked og Withnail & I. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tjalla, har du sett Tommy-filmen? Trasige saker. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tjalla, har du sett Tommy-filmen? Trasige saker. Uff ja. Den er virkelig PINLIG! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Topp 5 - Twister: 1. Sleepaway Camp 2. A Tale of Two Sisters 3. The Sixth Sense 4. Don't Look Now 5. Tenebrae Edit: Glemte visst The Sixth Sense Endret 11. desember 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Slenger meg på den, filmer med beste twists: 1. Mulholland Dr. 2. Fight Club 3. The Usual Suspects 4. Sympathy for Mr.Vengeance 5. Seven En veldig I-did-see-that-coming-liste, men dette er de filmene som jeg ble mest overasket over, ved første view. Pga Daim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå