Xanman Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 8. Psycho (1960) Ikke overvurdet, its a fucking masterpiece. Psycho kom opp i eksamen i tidens tann. IT FAILED. Wut??? Skjønner ikke jeg heller.. Han mener vel at den ikke er god nok, i forhold til de nyere filmene... Om det er det du mener, må jeg si meg svært uenig. Psycho er et mesterverk, og faktisk starten på hele Slasher-genren. Uten Psycho hadde vi ikke hatt Halloween, Friday The 13th eller Scream. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Synes Psycho er bedre enn de fleste slasher-filmer. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Top 5 Regissører 1. Stanley Kubrick 2. Béla Tarr 3. Akira Kurosawa 4. Krzyzstof Kieslowski 5. Sergio Leone Endret 22. juni 2008 av Badering Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Synes Psycho er bedre enn de fleste slasher-filmer. Så absolutt, men det jeg prøvde å si bar at den ikke bare er en fantasisk film i seg selv, men også grunnen til at vi har så mange andre gode Slasher-filmer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Han mener vel at den ikke er god nok, i forhold til de nyere filmene... Om det er det du mener, må jeg si meg svært uenig. Psycho er et mesterverk, og faktisk starten på hele Slasher-genren. Uten Psycho hadde vi ikke hatt Halloween, Friday The 13th eller Scream. Du misforstår jo helt hva han snakker om hvis du nevner hvor filmhistorisk viktig den er, eller at den er et mesterverk. Han kritiserte aldri hvordan den ble mottatt da den kom ut, eller hvorvidt den ikke var revolusjonerende og ekstremt viktig for fremtidige filmskapere og konsepter. Det er jo derfor han nevner tidens tann, kom ikke det tydelig frem? Edit: Badering: Learn it: Se filmen hos Youtube Endret 22. juni 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Filmen er ikke tidløs. Det tror jeg at jeg kan si meg enig i. Jeg likte den, men den har ikke klart å bevare kraften fra sin første visning og filmen blir nok svakere fra år til år, selv om den alltid vil være filmhistorisk viktig. Times are a changin' Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Han mener vel at den ikke er god nok, i forhold til de nyere filmene... Om det er det du mener, må jeg si meg svært uenig. Psycho er et mesterverk, og faktisk starten på hele Slasher-genren. Uten Psycho hadde vi ikke hatt Halloween, Friday The 13th eller Scream. Du misforstår jo helt hva han snakker om hvis du nevner hvor filmhistorisk viktig den er, eller at den er et mesterverk. Han kritiserte aldri hvordan den ble mottatt da den kom ut, eller hvorvidt den ikke var revolusjonerende og ekstremt viktig for fremtidige filmskapere og konsepter. Det er jo derfor han nevner tidens tann, kom ikke det tydelig frem? Edit: Badering: Learn it: Se filmen hos Youtube Haha, ja, det er ikke første gangen Badering gjør sånn Endret 22. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Jeg er trøtt, ok? Endret 22. juni 2008 av Badering Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Psycho sjokkerte seere da den kom ut. Filmen er fremdeles en godbit, men den har nok et enda smalere publikum nå enn den hadde da. Det er nok få som vil bli sjokkerte eller forbløffet av Psycho i dag, så det er liten tvil om at den har mistet mye av sin glans. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Såklart har den et mindre publikum. Filmen er jo 50 år gammel, det sier jo seg selv omtrent. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Såklart har den et mindre publikum. Filmen er jo 50 år gammel, det sier jo seg selv omtrent. Klart det. Bare det at den er i svart-hvitt gjør den uinteressant for mange. Endret 22. juni 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Japp. det er trist men men, Schindler's List er min yndlingsfilm og den er jo ikke så fargerik heller Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Topp 8: Filmer som har en sterk forbindelse med Quentin Tarantino - enten i form av regi, skuespill eller manus. 1. Pulp Fiction 2. Reservoir Dogs 3. Kill Bill Vol. 1&2 4. True Romance 5. From Dusk Till Dawn 6. Jackie Brown 7. Death Proof 8. Natural Born Killers Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Topp 5 Rodriguez 1. Sin City 2. Desperado 3. From Dusk till Dawn 4. Planet Terror 5. Unce Upon a Time in Mexico Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hva syns du egentlig om Once Upon a Time in Mexico Otth? Jeg mener personlig at den filmen ikke holdt mål, men jeg likte faktisk rollen til Johnny Depp. Desperado er helt klart høydepunktet i den trilogien. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 For det første gjorde teksten, at det ikke var mulig å kun få tekstet det spanske, at filmen fikk et noe dårlig utgangspunkt. Jeg fikk rett og slett ikke med meg mye av handlingen. Ellers synes jeg den var for over the top. Både action-scenene og karakterene ble for mye. Depp var vel unntaket, og uten han ville den ikke gjort det særlig bra. Litt upresist, men nå er det ganske lenge siden jeg så den. Filmen er grei underholdning, men ikke så veldig mye mer. Ser at jeg ga den 6 / 10. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg ser på min vote history at jeg også ga den 6/10, og jeg vil si meg enig i alt du sa. Har aldri vært noen enorm fan av Antionio Banderas, og det trekker ikke akkurat filmen opp. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Problemet med hans opptreden i denne filmen er at han ikke er lik seg selv. Husker at jeg faktisk måtte sjekke om det faktisk var han som spilte i filmen, siden jeg ikke fikk karakteren hans og han selv til å stemme overens. Ellers liker jeg fyren ganske godt. Han er svært underholdende når han vil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) -- Endret 4. oktober 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå