Cuneax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke diss Bonanza! Hvordan kan jeg disse Bonanza hvis jeg sier at det er bedre enn det o så hellige og perfekte mesterverket The Departed? Det var uansett en referanse til en viss avatar. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du sier Departed suger, så sier du Bonanza er litt bedre, da er du ikke så fan av sistnevnte. SKjønte det var til Bacon Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du sier Departed suger, så sier du Bonanza er litt bedre, da er du ikke så fan av sistnevnte. Jeg sier at serien er mer inspirerende enn filmen. Hvordan kan jeg da ikke være fan av den? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 "Ser heller en episode Bonanza enn å se den drittfilmen Departed" Slikt får meg til å tro at du ikke liker Bonanza så godt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det var et arbitrært eksempel for å illustrere at x > The Departed. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skal vi snakke flinkisfilm så peker jeg i retning American Gangster. Hva er galt med American Gangster? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En overraskende kjedelig og uengasjerende gangsterfilm som knapt har en minneverdig scene eller replikk. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En overraskende kjedelig og uengasjerende gangsterfilm som knapt har en minneverdig scene eller replikk. Jeg lot meg i vertfall fasinere av måten Frank Lucas bygde sin makt. Hele filmen er vel som en slags biografi som gjennspeiler hans liv og historien er både engasjerende og lærerik. Folk som sier den er lang og kjedlig må bare finne seg i at den er basert på en sann historie og det er begrensinger på hvor mye historien( som allerede er skrevet ) kan gjøres om. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Filmen om livet mitt er også basert på en sann historie. Den er ganske kjedelig, men den har ihvertfall noen interessante scener. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Filmen om livet mitt er også basert på en sann historie. Den er ganske kjedelig, men den har ihvertfall noen interessante scener. Hva man synst er interessant er vel heller en personlig sak. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det er sant, IMDbs brukeranmeldelse har overskrift "Keeps The Viewer Involved And Interested....Well Done", mens jeg og flere andre på forumet har klaget på akkurat det motsatte. http://www.imdb.com/title/tt0765429/board/nest/107031022 Denne tråden er også ganske representativ for splittelsen. Endret 1. desember 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg sovna under American Gangster (og det er sjeldent jeg sovner ) - må ta et gjensyn etterhvert. Har den med plast på i hylla. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes alltid det var snodig at jeg fant American Gangster såpass uengasjerende. Det meste skulle tilsi at det skulle bli en av 2007 beste filmer, men den oste av middelmådighet. Jeg ser jo nå i ettertid at et merkbart antall personer synes det samme. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg lurer på om det etterhvert kommer noen confessions på forumet om at TDK ikke var så bra allikevel, etterhvert. Just wonderin' Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) TDK er så bra som hypen skulle ha det til. Endret 1. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har da sett en rekke slike innlegg her inne allerede. Men jeg likte den :--) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 For å sitere Norman Bates; We'll see, we'll see and we'll know. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg likte den jeg også, vipper mellom 7 og 8, har gitt den en 8'er foreløpig. Skuespillerprestasjonene (ikke bare Ledger) hevet filmen. American Gangster derimot, huff og huff. Her bommet Scott veldig, utrolig uengasjerende film på alle måter. Jeg er også skeptisk til the departed, det er en av disse nyere filmene jeg mener å ha sett mange ganger før og som jeg føler får høye karakterer nettopp pga at de er nye. Mulig jeg tar feil og burde se den igjen, men vet ikke om jeg orker. Jeg syntes faktisk den også var ganske kjedelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skuespillerprestasjonene (ikke bare Ledger) hevet filmen. Hvilke andre skuespillere hadde minneverdige prestasjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå