CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Og jeg digger bestefaren Morgan Freeman. Latteren til Morgan Freeman i denne videoen er 10/10 btw Se fra 0:50 og utover. Cheadle hadde også kommet på min liste. Endret 28. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det klippet fikk jeg fint lite ut av. Noen som har sett filmen? Virker skikkelig elendig, rett og slett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er LATTEREN som er heelt fantastisk der. Resten vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg så hva du skrev. Men jeg fikk ikke noe særlig ut av latteren heller, desverre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Synes det er hysterisk morsomt.. Akkurat som latteren hans i Seven. I huset med Brad og dama. "I'm sorry...HAHAH" Synes det også er koselig å se gamle Morgan og Jack spille sammen.. To legender Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Scenen i Se7en var morsom, men den scenen er ingenting. Helt uinteressant. Den kan godt være morsom i filmen, men da må jeg se den først. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og det frister ikke særlig, for å være ærlig. Freeman er en god skuespiller, men jeg må innrømme at jeg er litt lei av hele fyren. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er fort gjort å bli lei fyren, men det er bare å få inn en passende dose av han. Han er en helt naturlig mester i å spille en viss type karakterer, og det er heldigvis type jeg liker veldig godt. Derfor er han på favorittoppen min. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Han er også en nydelig narrator. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Han er absolutt god på den typen roller han spiller, men typecasting blir man lei av i lengden. Men mannen har jo spilt i noen fantastiske filmer opp gjennom karrieren, så all kudos til han. Samuel L. Jackson er også en fantastisk fet fyr, men man blir dritt lei, fordi han spiller i alt han kommer over. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tja, Samuel klarer da litt av hvert han. Jeg skjønner hva du mener at han er lik i alle filmene, men se på f.eks Unbreakable - der virker det ikke som det er Samuel engang. Flott prestasjon. Men man kan ikke snakke om fyren uten å unngå og si hvor mye man digger Jules. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det klippet fikk jeg fint lite ut av. Noen som har sett filmen? Virker skikkelig elendig, rett og slett. The Bucket List er en ganske bra feelgood film. Jeg likte den hvertfall, ganske morsom. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Se for deg Samuel L. Jackson i hvilken som helst rolle i hvilken som helst film. Hakket fetere, ikke sant? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Samuel som Shrek? Robocop (wihhii)? Som Batman()? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 I've had it with these motherfucking crooks in this motherfucking town! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jackson er en av de viktigste faktorene til at Die Hard 3 er så fantastisk som den er. Det er der og i Pulp Fiction som står fram som hans feteste roller for min del. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Pulp Fiction som står fram som hans feteste roller for min del. Endelig er vi enig om noe.. Synes Bruce Willis er ENDA hakket fetere enn Samuel i Pulp jeg da men, er på nippet. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bruce Willis og Samuel L. Jackson gjør hverandre gode i Pulp Fiction. Synes det er det kuleste vi har sett av Samuel noensinne. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvordan gjør de hverandre gode? Såvidt jeg husker deler de ikke en eneste ordentlig scene sammen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 De deler skjermen ved to anledninger, men ingen av gangene gjør at jeg vil påstå at de gjør hverandre gode. Jackson og Travolta derimot, er et herlig tospann i Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå