DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) I disse Obama-tider følte jeg det var passende med en Topp Ti svarte favorittskuespillere: 10. Adewale Akinnuoye-Agbaje 9. Carl Weathers 8. Ving Rhames 7. Forrest Whitaker 6. Samuel L. Jackson 5. Jeffrey Wright 4. Dennis Haysbert 3. Denzel Washington 2. Idris Elba 1. Morgan Freeman Litt kjedelig å putte bestefar på topp, men det var nesten uungåelig. Ellers har jeg sikkert glemt en hel del, men der får nesten en av dere hjelpe meg. Endret 28. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Når jeg leste "Topp Ti svarte favorittskuespillere" så tenkte jeg med en gang på Freeman! Han fortjener førsteplassen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg prøvde å finne en annen for kreativitetens skyld, men jeg klarte ikke finne en verdig kandidat. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Samuel Jackson er dritkul synes jeg, men er langt ifra Freeman. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Samuel er fet, men spiller rett og slett i for mange filmer til å komme høyt nok opp. Man sitter ikke akkurat å venter på den nye Samuel L. Jackson-filmen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tar en lignende liste som Infenso, men utvider den litt. Topp 15: Forventinger til filmer jeg har stående usett i hyllen. 1. Godfather Part II 2. Apocalypse Now Redux 3. The Good, the Bad and the Ugly 4. Die Hard 5. Platoon 6. Goodfellas 7. Scarface 8. Oldboy 9. Heat 10. Brotherhood of War 11. Once Upon a Time in America 12. Braveheart 13. Matrix 14. Der Untergang 15. For a few Dollars More Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Når jeg leste "Topp Ti svarte favorittskuespillere" så tenkte jeg med en gang på Freeman! Han fortjener førsteplassen. Uten tvil! Har også veldig sansen for Denzel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bacon: Synes du missa Terrence Howard på lista di. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hm, han var vel oppe til vurdering, men har strengt tatt ikke sett fyren i noe bemerkelsesverdig bra eller kult. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du har mye bra i vente der Nistelrooy! Once Upon a Time in America er 10/10, mens Oldboy er en svært solid 9er. Av de filmene du har der, var det Braveheart som stod for den største skuffelsen for min del. Syns ikke den filmen levde opp til potensialet. Så er jeg heller ingen stor Gibson-fan da... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 En fin-fin rolle i Iron Man er ikke nok til å matche disse gutta desverre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tror Don Cheadle (Crash) skal erstatte Howards rolle i Iron Man 2. De spilte sammen i Crash. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Terrence Howard hører ikke hjemme i det gode selskapet føler jeg. Har riktignok ikke sett Iron Man, men den eneste filmen jeg faktisk husker Howard fra er Hustle & Flow. Og jeg vet jeg har sett han i flere filmer. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Don Cheadle var derimot en heit kandidat. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Han kunne nok forsvart en plass på listen. Hvis ikke ville jeg hatt med Idris Elba, men det er mest fordi han er med i The Wire. Han spiller forøvrig også i American Gangster, og RockNRolla, som er ute i disse dager. Michael K Williams også, nok en gang basert på The Wire. Ser han spiller i Gone Baby Gone også, men den er usett for undertegnede. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg vet ikke hva det er, men jeg liker rett og slett ikke Denzel Washington. Han spiller jo i så mye drittfilmer. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Han kunne nok forsvart en plass på listen. Hvis ikke ville jeg hatt med Idris Elba, men det er mest fordi han er med i The Wire. Idris Elba er jo med, og det er utelukkende pga. The Wire. En av de beste karakterene på TV noensinne. Skulle gjerne sett mer av han, håper han har en litt større rolle i Rock N Rolla enn han hadde i American Gangster. Der blir han jo meid ned av Denzel innen 20 minutter har gått. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Wtf, my bad. Satt og fulgte med på noe annet mens jeg leste listen din. Godt å se Idris Elba på lista, ikke minst på en 2. plass! Hadde ikke hatt noe imot en større rolle nei, men inntil videre lever jeg på minnene fra The Wire. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Cheadle hadde fått førsteplassen min. Jeg liker Freeman, men han spiller sjeldent den type roller jeg liker å se. Han er alltid den vise bestefaren. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå