CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Se et intervju på youtube med Day-Lewis på youtube, så ser du på rollen hans i TWBB. Han er veldig flink til å leve seg inn i karakteren. Han er veldig annerledes i virkeligheten. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Han er en skuespiller, det er jobben hans. Men som sagt, skal se den igjen. Kanskje jeg blir like bergtatt som resten av folket, minus Bob. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg likte den bedre ved second view myself. Do it. Do it nao. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Var det bare TWBB du ikke likte, eller liker du ikke lange treige dramaskildringer generelt? For meg var det handlingen, den var uengasjerende. Har ikke noe i mot at det går tregt. 1. The Shining 2. There will be blood 3. The silence of the lambs( For en elendig slutt!) 4. Black hawk down 5. The usual suspects Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva skuffa deg med The Shining? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Shining er en av fire filmer jeg rata 10. Dette er hva jeg synes om den: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Se et intervju på youtube med Day-Lewis på youtube, så ser du på rollen hans i TWBB. Han er veldig flink til å leve seg inn i karakteren. Han er veldig annerledes i virkeligheten. Da var det kanskje karakteren jeg ikke likte. Uansett, jeg fikk ingen WOW-følelse da han entret skjermen, og jeg slet, og sliter fortsatt med å se hva som var så himla fantastisk med hans deltagelse i filmen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva skuffa deg med The Shining? Det er ikke en dårlig film, men jeg hadde skyhøye forventninger. Jeg klarte liksom aldri å leve meg inn og kjenne på spenningen. Wendy(?) irriterte meg noe voldsomt i tillegg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bob_3: Se på Daniels acting her i traileren. Pratinga og alt. Så ser du han in personal Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ganske imponerende, indeed. Men rolletolkningen alene dekker ikke over det at historien ikke engasjerte meg... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er såpass forskjell ja. Kudos for å leve seg inn i rollen, bare synd det er en kjip rolle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Synes rollen er nesten perfekt. Grisk jævel. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Day-Lewis i TWBB er helt klart noe av det råeste jeg har sett av skuespillprestasjoner de siste årene, og oscaren var full fortjent. Men det er uten tvil en seig film. Det jeg forøvrig liker med fyren er at han er ganske picky på rollene sine. Han er ingen Samuel L. Jackson som presser inn et dusin filmer i året. Endret 26. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hadde ikke hørt om DDL før TWBB, selvom jeg har Gangs of New York usett liggende. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Day-Lewis i TWBB er helt klart noe av det råeste jeg har sett av skuespillprestasjoner de siste årene, og oscaren var full fortjent. Men det er uten tvil en seig film. Hva mener du, syntes selv There Will Be Blood ikke var seig, tempoet var veldig bra og filmen var aldri for lang. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Filmen er seig, tempoet er tidvis ubehagelig tregt, og den hadde hatt godt av en liten tur i klipperommet. Endret 26. november 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg likte imotsetning til Bob filmen veldig godt, men følte det var den mest ujevne filmen til Paul Thomas Anderson sånn tempomessig. Til tider var den helt fantastisk, men innimellom dukket det opp sekvenser som rett og slett var seige og på grensen til kjedelig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå høres det kanskje ut som jeg avskyr filmen, men det gjør jeg ikke. Jeg kan helt fint se kvaliteter i filmen, men ikke mange nok til at den blir "der oppe". Tror jeg ga den 6/10 da jeg så den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 TWBB - 9 kanskje 9.5. Perfekt drama med store prestasjoner. Orginal historie. Vakkert. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvilke sekvenser var det du syntes var for "seige"? Syntes ikke på noen måte filmen var treg, joda, kanskje i forhold til vanlige filmer vi ser fra Hollywood, men ikke grensesprengende akkurat. En av de bedre filmene i nyere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå