DoktorBacon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Pleier å være en gjenganger på TV3 ihvertfall. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Cypheron's Favorittskuespillere (+ Performance jeg liker best) 1. Robert De Niro (The Godfather: Part II) 2. Jack Nicholson (The Shining) 3. Kevin Spacey (American Beauty) 4. Toshiro Mifune (Yojimbo) 5. Leonardo Di Caprio (Catch Me If You Can) 6. Bruce Willis (Pulp Fiction) 7. Eli Wallach (The Good, The Bad And The Ugly) 8. Judy Garland (The Wizard of Oz) 9. Daniel Day-Lewis (There Will Be Blood) 10. Christopher Walken (The Deer Hunter) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Topp 10 deprimerende filmer: 1. 21 Grams 2. Dancer in the Dark 3. Requiem for a Dream 4. Leaving Las Vegas 5. The Plague Dogs 6. The Thin Red Line 7. Lilja 4-Ever 8. Magnolia 9. "Hotaru no haka" aka "Grave of the Fireflies" 10. Happiness Endret 18. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ironisk tittel på sistnevnte. Skal sees. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ikke så mye happiness der nei. Men den er jo morsom, så seeren kan bli ganske happy (ikke utelukkende, selvsagt). Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Lista er slik at nummer 1 er mest depressiv, så går det nedover. Så Happiness er minst depressiv av dem alle. Og tittelen er ganske ironisk ja. Edit: Får vel gratulere CypheroN med dagen, selv om jeg ikke synes bursdager er noe å gratulere over. Men men. Endret 18. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kanskje en unødvendig liste, da jeg ikke har sett mer enn 5 filmer av karen. Men når det er ran utafor hybelen, blir man gira, og da setter man seg på forumet. Francis Ford Coppola Topp 5: 1. The Godfather Part II 2. The Godfather 3. The Conversation 4. Apocalypse Now! 5. The Rainmaker Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Topp 5 Snowboard eller Skateboardfilmer: Scream of Consciousness - Slutten på den gamle (Craig Kelly) og begynnelsen på den nye æraen (Håkonsen). The search for Animal Chin - Bones Brigade! Trashin' - Kultklassiker for de som har skatet en stund (med en ung Sherilyn Fenn i en av rollene) First Descent - Snowboard forklart. Noe av de vakreste naturfotografiene på film ever. Subjekt Haakonsen: Life and Times of a Sprocking Cat - En studie av Terje Håkonsen, kjøreren. Heldigvis ikke personen. Vanvittig dårlig stil gutten har, men at han har tatt sporten til et nytt nivå er det liten tvil om. Endret 20. november 2008 av Solaar Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Switch? Slapp av, bare tuller. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hehe, det trengte du ikke spoiler for å forklare Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Topp 5 Tøffeste Karakterer 1. Blondie (il Buono, il Brutto, il Cattivo) - Clint Eastwood 2. Young Vito Corleone (The Godfather: Part II ) - Robert De Niro 3. Harmonica (C'era una volta il West) - Charles Bronson 4. Butch (Pulp Fiction) - Bruce Willis 5. Sanjuro Kuwabatake (Yojimbo) - Toshiro Mifune Lenke til kommentar
Speik Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Får man noen gang høre navnet til Mifunes karakter i Yojimbo? Det kan jeg ikke huske. Uansett en uberkul karakter, jeg liker listen din. Jeg ville nok inkludert Tyler Durden (Brad Pitt i Fight Club) og Col. Kilgore (Robert Duvall i Apocalypse Now). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Topp 10 Komedier: 1. Clerks 2. Garden State 3. Superbad 4. Annie Hall 5. Knocked Up 6. Clerks 2 7. Withnail & I 8. Napoleon Dynamite 9. Borat 10. Some Like It Hot Vanskelig å rangere, da noen av filmene er vanskelig å sammenligne. Et par av filmene er jo også hybrider, i motsetning til f. eks Superbad. Anyways, deal with it! Endret 22. november 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Får man noen gang høre navnet til Mifunes karakter i Yojimbo? Det kan jeg ikke huske. Uansett en uberkul karakter, jeg liker listen din. Nei, man får ikke det, men de nevner "Sanjuro" en gang tror jeg (hans fornavn), men han blir mest kalt "Yojimbo" ("The Bodyguard"). Fant navnet hans på IMDb. Hele. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Henger meg på den Cyph... 1. Donnie Darko 2. The Joker 3. Mickey O'Neil 4. Li'l Ze 5. Alfred Borden Vi sier en plass per skuespiller slik at Pitt ikke stikker av med alle(2-5). Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvordan er Donnie Darko tøff? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Alfred Borden er veldig lur, men ikke spesielt tøff. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Alfred Borden er veldig lur, men ikke spesielt tøff. Vel, jeg synst de er tøft å være lur. Hvordan er Donnie Darko tøff? Personligheten!!! Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Alfred Borden er veldig lur, men ikke spesielt tøff. Vel, jeg synst de er tøft å være lur. Hvordan er Donnie Darko tøff? Personligheten!!! Tror du sitter med en litt annen oppfattning av begrept tøff, enn det jeg og mange andre gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå