Lawliet Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg klarer ikke Larry David eller Curb. Jeg blir så utrolig flau på andres vegne at jeg alltid må slå av. Dette gjelder for øvrig også The Office (britisk og amerikansk), George i Seinfeld (som er basert på Larry David) og alle karakterene til Sacha Baron Cohen. Sett Extras? Den slår alt på den fronten. Topp 5, ...ehmm, hvor ble det av power search? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Mye kvalitetsfilm du har sett, Sir Ustinov, er det top 250-fullførelse det går i? Merker jeg må få sett Larsson-filmene nå og også The Lovely Bones... I all hovedsak ja. men sikter også inn på TSPDT lista:) Veldig mye interessant og essensielt på den! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg klarer ikke Larry David eller Curb. Jeg blir så utrolig flau på andres vegne at jeg alltid må slå av. Dette gjelder for øvrig også The Office (britisk og amerikansk), George i Seinfeld (som er basert på Larry David) og alle karakterene til Sacha Baron Cohen. Sett Extras? Den slår alt på den fronten. Topp 5, ...ehmm, hvor ble det av power search? Good call, Extras er i akkurat samme bane. Likevel synes jeg det er litt morsommere da det er snakk om kjendiser. Patrick Stewart som "saw everything", Harry Potter som har fags og en ferdig utrullet kondom, Orlando Bloom som er så usikker at det blir fælt - jeg ler som oftest av det. Det skal være sagt at det kjipeste "cringe"-øyeblikket noensinne var i en episode av Extras hvor Gervais ber blondie-damen spørre ham etter autografen for å imponere hun nye som er flyttet inn. Jeg fikk vondt i sjelen av det. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Extras er strålende. Curb Your Enthusiasm ga jeg opp etter å ha sett første episode, der 90% av tiden gikk med til å stirre tomt på Larry David som ble beskyldt for å ha hatt ereksjon i en eller annen sosial sammenheng, men forklarte det med at stoffet i buksa hadde foldet seg på ereksjon-lookalike-vis. Snork. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det er mer å hente der enn det første episode avslører, jeg ville gitt det en sjanse til. Men klart, det er ingen Arrested. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har faktisk ikke sett Curb, men har sett ALT av Seinfeld og jeg elsker det. Burde kanskje sjekke ut Curb, men jeg tror at Seinfeld + Larry David = god og finurlig humor, mens Larry David for seg selv = litt sær humor. Men man får jo ikke vite det uten å prøve.. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Curb er fantastisk. Bedre enn alt av komiserier. Seinfeld ligger så og si jevnt med Curb. Arrested ligger rett under. Endret 13. februar 2010 av Mr. BadSmile 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg klarer ikke Larry David eller Curb. Jeg blir så utrolig flau på andres vegne at jeg alltid må slå av. Dette gjelder for øvrig også The Office (britisk og amerikansk), George i Seinfeld (som er basert på Larry David) og alle karakterene til Sacha Baron Cohen. Sett Extras? Den slår alt på den fronten. Topp 5, ...ehmm, hvor ble det av power search? Good call, Extras er i akkurat samme bane. Likevel synes jeg det er litt morsommere da det er snakk om kjendiser. Patrick Stewart som "saw everything", Harry Potter som har fags og en ferdig utrullet kondom, Orlando Bloom som er så usikker at det blir fælt - jeg ler som oftest av det. Det skal være sagt at det kjipeste "cringe"-øyeblikket noensinne var i en episode av Extras hvor Gervais ber blondie-damen spørre ham etter autografen for å imponere hun nye som er flyttet inn. Jeg fikk vondt i sjelen av det. Du vet at Ricky Gervais er en skuespiller og at han bare spiller en karakter i Extras? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 82nd Academy Awards - Best Picture Nominees District 9 6/6 A Serious Man 5/6 The Hurt Locker 5/6 Precious: Based on the Novel Push by Sapphire 5/6 Up in the Air 4/6 An Education 4/6 Inglourious Basterds 4/6 Avatar 4/6 Up 4/6 The Blind Side 2/6 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Litt seint, men her er mine sette filmer i Januar. Januar 6/6 (500) Days of Summer (2009) 12 Angry Men (1957) 5/6 Fargo* (1996) 4/6 Trailer Park Boys: Countdown to Liquor Day (2009) The Invention of Lying (2009) Zombieland (2009) Factotum (2005) Patton (1970) New York, I Love You (2009) Mongoland (2001) 3/6 The Mission (1986) Event Horizon (1997) Post Grad (2009) Whip It (2009) 2/6 Paranormal Activity (2007) Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kan ofte være for mye unødvendig extras på mange av filmene. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 82nd Academy Awards - Best Director 1. Kathryn Bigelow – The Hurt Locker 2. Lee Daniels – Precious: Based on the Novel "Push" by Sapphire 3. Quentin Tarantino – Inglourious Basterds 4. Jason Reitman – Up in the Air 5. James Cameron – Avatar Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan ofte være for mye unødvendig extras på mange av filmene. Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) SWEET!! Gode gamle Power Search på IMDb er fremdeles mulig gjennom denne linken: http://www.imdb.com/list.html Endret 18. februar 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Personlig fetish. Top 5 Court Movies: 1. Paths Of Glory 2. 12 Angry Men 3. To Kill A Mockingbird 4. Advise & Consent 5. Dancer in the Dark Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Har problemer med å kalle Dancer in the Dark en court room-film, men hvis det kiler nedentil bare av synet av en rettsal, så OK. Sett Oliver Stone sin JFK? Endret 21. februar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 DitD var kanskje litt på kanten ja, men jeg har ikke så mye å velge i. JFK skal jeg definitivt sjekke ut! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 SWEET!! Gode gamle Power Search på IMDb er fremdeles mulig gjennom denne linken: http://www.imdb.com/list.html Kommer bare inn på den jævla nye søkemotoren når jeg trykker på search. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå