Merk. Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Topp 10 november: 04. Cha no aji aka. The Taste of Tea (2004) Kun sone 1? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ikke overraskende er den utgitt i hjemlandet, og finnes derfor i sone 2. Med engelsk tekst. Hvis du finner den er den nok railldyr. Finnes også en koreansk sone 3-versjon, også med engelsk tekst. Mulig det finnes flere sone 3-versjoner. Er også et par amerikanske versjoner (sone 1 selvsagt). Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Da tror jeg denne havner i hyllen om ikke lenge Endret 16. desember 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Topp ti dokumentarer sett (hittil) i 2009 Lake of FireRegi: Tony Kaye | USA | 2006 Unforgivable Blackness: The Rise and Fall of Jack JohnsonRegi: Ken Burns | USA | 2004 The CorporationRegi: Mark Achbar / Jennifer Abbott | USA | 2003 Hearts and MindsRegi: Peter Davis | USA | 1974 Andy Warhol: A Documentary FilmRegi: Ric Burns | USA | 2006 ------------------- Frank Lloyd Wright The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara Triumph des Willens Food, Inc. Encounters at the End of the World Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Crinderman, har du link til Vote Historyen din? http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18836006 Har du 6497 filmer ? :O Eller er det med filmer du bare har vota på også ? Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Crinderman, har du link til Vote Historyen din? http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18836006 Har du 6497 filmer ? :O Eller er det med filmer du bare har vota på også ? Det var mad mye filmer du har sett. Men må få understreke at en tv-serie er ikke en film, så skjønner ikke hvorfor folk voter på dem:) Endret 18. desember 2009 av S. Vega Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Men må få understreke at en tv-serie er ikke en film, så skjønner ikke hvorfor folk voter på dem:) Kvifor røyster man på filmar, då? Eller, med andre ord, kva er problemet? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Crinderman, har du link til Vote Historyen din? http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18836006 Har du 6497 filmer ? :O Eller er det med filmer du bare har vota på også ? Det var mad mye filmer du har sett. Men må få understreke at en tv-serie er ikke en film, så skjønner ikke hvorfor folk voter på dem:) Enda mindre enkeltepisoder av serier. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg rater også serier, men kun de jeg har sett alt av. Gidder i hvertfall ikke stemme på enkeltepisoder, blir bare rot av det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Topp 5 filmer jeg gleder meg til: 1. The Hobbit 2. Shutter Island 3. Alice in Wonderland 4. The Tree of Life 5. Inception Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Gleder meg også fryktelig mye til The Hobbit-filmene. Tror nok jeg kommer til å kjenne LOTR-feberen på kroppen i ukene før den første kommer på kino. Edit: The Tree of Life regissert av Malick, ja. Av en eller annen grunn tenkte jeg at det er en Aronofsky-film. Endret 20. desember 2009 av Olum Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Edit: The Tree of Life regissert av Malick, ja. Av en eller annen grunn tenkte jeg at det er en Aronofsky-film. Er vel lett å knytte assosiasjoner til The Fountain av Aronofsky når man hører om The Tree of Life. Gleder meg også til denne filmen. Spennende når man egentlig ikke helt vet så mye om hvordan filmen vil utarte seg. Topp 10 visuelt vakre filmer: 1. The Fountain 2. Eternal Sunshine of the Spotless Mind 3. Into The Wild 4. 2001: A Space Odyssey 5. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom 6. Lost In Translation 7. The Thin Red Line 8. The Fall 9. Blade Runner 10. Sunshine Det er vanskelig å finne bilder som passer til mine tanker om filmen på internett, men jeg har ikke tilgang til mine dvd-filmer på dette tidspunktet. Selve stillbildene er kanskje ikke vakre i seg selv når man ser de slik. Det er ofte slik at når man først ser konteksten mellom bildene, historien og karakterene, selve atmosfæren, at de blir vakre. Endret 20. desember 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Bra du tok med Blade Runner, ble nervøs når jeg den ikke kom på toppen. Ellers savner jeg Once Upon A Time In The West, ooog.. Barry Lyndon. Men fin liste det. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Visuelt: 1. The Thin Red Line 2. Koyaanisqatsi 3. Stalker 4. The Fountain 5. 2001: A Space Odyssey 6. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom 7. Lawrence of Arabia 8. Zerkalo 9. Vozvrashcheniye 10. No Country for Old Men Boblere: - Werckmeister Harmoniak - Sunshine - Offret Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Smashing liste, Levaiathan! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 7. Lawrence of Arabia Den er så klart også meget nevneverdig. Musikken også, er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Levaiathan, har ikke sett The Fall og Sunshine. Hvordan er The Fall? Har aldri hørt om den før, men den så utrolig vakker ut. Nesten litt som Bom yeoreum... Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Levaiathan, har ikke sett The Fall og Sunshine. Hvordan er The Fall? Har aldri hørt om den før, men den så utrolig vakker ut. Nesten litt som Bom yeoreum... Jeg synes filmen er nokså bra. Fortellermåten og det visuelle er dens sterkeste sider. Den har dog ikke mye felles med Bom yeoreum. The Fall er en veldig merkelig film igrunn. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 The Fall var en skuffelse, også med tanke på det visuelle. Da er The Cell et bedre valg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 The Fall er helt enestående og unik når det kommer til det visuelle. Den er også rimelig magisk når det kommer til den snodige fortellingen. I liked. Olum: Søk i anmeldelsestråden for å lese litt mer om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå