CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det må vel bli ett minstekrav over hvor lang listene må være før de får en egen tråd. Er det satt opp noen regler enda?Et krav bør være at det må være bilder til alle punktene på listen, samt en liten tekst om hvorfor de er der. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hvorfor må bilder være et must? Synes det er irriterende å måtte scrolle forbi de samme storslagne bildene av østeuropeiske dramaer gang på gang. Endret 6. september 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det må vel bli ett minstekrav over hvor lang listene må være før de får en egen tråd. Er det satt opp noen regler enda? Vi får se. Jeg syns det skal være mest mulig fritt og uten inngrep fra moderatorene, men hvis det blir mye spam og meningsløse tråder, får vi kanskje reagere. Et krav bør være at det må være bilder til alle punktene på listen, samt en liten tekst om hvorfor de er der. Bruk av bilder bør være frivillig. Er delvis enig i at det burde være tekst om hvorfor man nevner det eller det, men vi får se hvordan det blir. Lister genererer ofte litt debatt uansett, så det spørs om det er nødvendig i lengden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg stemmer for et krav om ingen bilder. Jeg hater anmeldelser med gigantiske bilder og jeg hater lister med det samme forbanna bildet til den samme forbanna filmen som er blitt postet 30 ganger før. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Synes det ser bedre ut med bilder, men siden så mange er uenig så får jeg vel være enig. Og Dorian, det går an og ta screencaps selv, må ikke være samme bilde hele tiden. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det går an, men jeg ser det ikke skje. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det går an, men jeg ser det ikke skje. Nei, jeg er kanskje litt alene om det.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Cypheron kan ta bildene for oss. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Synes også det er unødvendig med bilder i denne tråden. Det som ønsker å prøve seg som designer kan heller opprette en blogg. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så folk liker kjedelige lister altså. Så lenger man poster "originale" bilder, så synes jeg ihvertfall at det bare er koselig. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Drømmer om The Last of the Mohicans på BD. Soundtracket er bedårende i nevnte film. Ahh. +1! En av mine absolutte favorittfilmer. Soundtracket er helt utrolig. Avslutningen av filmen (fra og med brenningen av Heyward) er også i toppsjiktet av filmer jeg har sett. NEED ON BD! (sorry for off-topic) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Drømmer om The Last of the Mohicans på BD. Soundtracket er bedårende i nevnte film. Ahh. +1! En av mine absolutte favorittfilmer. Soundtracket er helt utrolig. Avslutningen av filmen (fra og med brenningen av Heyward) er også i toppsjiktet av filmer jeg har sett. NEED ON BD! (sorry for off-topic) Jepp, en av de aller beste sound trackene som finnes, faktisk er dvd'n en feature der man kan se hele filmen uten effekter og dialog bare musikk og bilder, høyst severdig opplevlse Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så folk liker kjedelige lister altså. Så lenger man poster "originale" bilder, så synes jeg ihvertfall at det bare er koselig. En liste som trenger bilder for å ikke være kjedelig burde ikke postes. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er det ikke slik at ett bilde sier mer enn x antal ord? For min egen del føler jeg at et enkelt screenshot kan gi meg en god indikasjon om filmen er noe for meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Et bilde sier mye mer enn en synopsis fra IMDb, men jeg foretrekker lister som involverer noe mer enn bare punkter. Når BadSmile sier at en liste uten bilder er kjedelig så er det klart at bildene ikke er nok til å redde listen. Jeg håper dette er lister av typen "Kort anmeldelse av mine ti favorittfilmer" når man først vier en hel tråd til den, og ikke bare bilder, navnet på filmen og IMDb-liste. Det at en bruker poster et bilde av en film jeg kjenner til men ikke har sett vil ikke motivere meg til å se den, jeg vil høre hva nøyaktig den brukeren synes om filmen og hvorfor. Når man skriver en liste er det også interessant å høre hvorfor man rangerer som man gjør. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er enig med Dorian. Bilder er fint det, men det er kjipt om man sitter på en treg linje. Scrolling er heller ikke gøy. Om dere absolutt vil ha med bilder, legg dem i spoiler. Kort om hvorfor du liker/ikke liker filmen og hvorfor den er rangert som den er, er mye viktigere enn et bilde. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Topp 5 filmer jeg i ettertid har tenkt over og innsett er veldig bra: 1. Taxi Driver 2. Blade Runner 3. Apocalypse Now 4. Changeling 5. The Wrestler Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Top 15 filmer fra 90 tallet 1. Fight Club (1999) 2. Magnolia (1999) 3. American Beauty (1999) 4. Eyes Wide Shut (1999) 5. Se7en (1995) 6. The Big Lebowski (1998) 7. Funny Games (1997) 8. American History X (1998) 9. Twelve Monkeys (1995) 10. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 11. Forrest Gump (1994) 12. Fargo (1996) 13. Pi (1998) 14. Lost Highway (1997) 15. Trainspotting (1996) Det er mulig at jeg endrer på den, om jeg kommer på noen andre. Over ett år for sent ute men må nesten komme med innslag til den listen din.... Terminator 2 Independence Day Jurassic Park Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) De har da ingenting på den listen å gjøre. Endret 13. september 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Topp 5 filmer jeg i ettertid har tenkt over og innsett er veldig bra: 1. Taxi Driver 2. Blade Runner 3. Apocalypse Now 4. Changeling 5. The Wrestler Er så enig i Blade Runner. Den filmen har virkelig vokst på meg i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå