Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må vel bli ett minstekrav over hvor lang listene må være før de får en egen tråd. Er det satt opp noen regler enda?

Vi får se. Jeg syns det skal være mest mulig fritt og uten inngrep fra moderatorene, men hvis det blir mye spam og meningsløse tråder, får vi kanskje reagere.

 

Et krav bør være at det må være bilder til alle punktene på listen, samt en liten tekst om hvorfor de er der.

Bruk av bilder bør være frivillig. Er delvis enig i at det burde være tekst om hvorfor man nevner det eller det, men vi får se hvordan det blir. Lister genererer ofte litt debatt uansett, så det spørs om det er nødvendig i lengden.

Lenke til kommentar
Drømmer om The Last of the Mohicans på BD. Soundtracket er bedårende i nevnte film. Ahh.

+1!

 

En av mine absolutte favorittfilmer. Soundtracket er helt utrolig.

 

Avslutningen av filmen (fra og med brenningen av Heyward) er også i toppsjiktet av filmer jeg har sett.

 

 

NEED ON BD!

 

(sorry for off-topic)

 

Jepp, en av de aller beste sound trackene som finnes, faktisk er dvd'n en feature der man kan se hele filmen uten effekter og dialog bare musikk og bilder, høyst severdig opplevlse

Lenke til kommentar

Et bilde sier mye mer enn en synopsis fra IMDb, men jeg foretrekker lister som involverer noe mer enn bare punkter. Når BadSmile sier at en liste uten bilder er kjedelig så er det klart at bildene ikke er nok til å redde listen. Jeg håper dette er lister av typen "Kort anmeldelse av mine ti favorittfilmer" når man først vier en hel tråd til den, og ikke bare bilder, navnet på filmen og IMDb-liste. Det at en bruker poster et bilde av en film jeg kjenner til men ikke har sett vil ikke motivere meg til å se den, jeg vil høre hva nøyaktig den brukeren synes om filmen og hvorfor. Når man skriver en liste er det også interessant å høre hvorfor man rangerer som man gjør.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Dorian. Bilder er fint det, men det er kjipt om man sitter på en treg linje. Scrolling er heller ikke gøy. Om dere absolutt vil ha med bilder, legg dem i spoiler. Kort om hvorfor du liker/ikke liker filmen og hvorfor den er rangert som den er, er mye viktigere enn et bilde.

Lenke til kommentar

Over ett år for sent ute men må nesten komme med innslag til den listen din....

 

Terminator 2

Independence Day

Jurassic Park

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...