Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uåpnede filmer i hylla:

  1. Pan's Labyrinth (Blu-Ray)
  2. Monsters Inc. (Blu-Ray)
  3. La Haine (Blu-Ray)
  4. Zodiac (Blu-Ray)
  5. Kingdom of Heaven (DVD)
  6. Mystic River (DVD)
  7. White Men Can't Jump (DVD)
  8. Face / Off (DVD)
  9. Control (DVD)
  10. In the Valley of Elah (DVD)
  11. Raging Bull (DVD)
  12. Scarface (DVD)
  13. The Thin Red Line (DVD)
  14. Network (DVD)
  15. The Birds (DVD)
  16. Marnie (DVD)
  17. Torn Curtain (DVD)
  18. Topaz (DVD)
  19. Frenzy (DVD)
  20. Family Plot (DVD)

Endret av Rural_Juror
Lenke til kommentar
Bacon og Cyph: Blank løgn fra begge to, dere er bare blitt så blendet av de forrykende avslutningene at dere glemmer helt hvor lite som skjer først. Hadde man kuttet slutten av GBU så hadde man vist den som del to av en b-klassiker double-bill for 6 dollar på en drive-in i Albuquerque.

 

Haha, det synes jeg bare er tull. GBU er genial og veldig underholdene fra start til slutt, avslutningen dytter den bare fra en god 9er til en 10er...

Lenke til kommentar
Bacon og Cyph: Blank løgn fra begge to, dere er bare blitt så blendet av de forrykende avslutningene at dere glemmer helt hvor lite som skjer først. Hadde man kuttet slutten av GBU så hadde man vist den som del to av en b-klassiker double-bill for 6 dollar på en drive-in i Albuquerque.

Ja - så klart hadde filmen vært dårligere om slutten ikke hadde vært der, da hadde den vært en 7-8/10. Det eneste 'negative' i GBU er borgerkrig-scenen. Alt det andre synes jeg er dritkult og stylish (SPEZZIELT SLUTTEN!!1)

Lenke til kommentar
Bacon og Cyph: Blank løgn fra begge to, dere er bare blitt så blendet av de forrykende avslutningene at dere glemmer helt hvor lite som skjer først. Hadde man kuttet slutten av GBU så hadde man vist den som del to av en b-klassiker double-bill for 6 dollar på en drive-in i Albuquerque.

 

Man juger da ikke på nettet. Akkurat som i en god verdensromodyssè-sci-fi skal det gå litt treigt i en skikkelig western. Det har litt med de døde omgivelsene og endesløse ørkenene å gjøre. Men det skjer absolutt mye i GBU før den famøse slutten, det går bare litt langsomt.

Lenke til kommentar
Bacon og Cyph: Blank løgn fra begge to, dere er bare blitt så blendet av de forrykende avslutningene at dere glemmer helt hvor lite som skjer først. Hadde man kuttet slutten av GBU så hadde man vist den som del to av en b-klassiker double-bill for 6 dollar på en drive-in i Albuquerque.

 

Den kjøper jeg ikke. Tror virkelig ikke slutten er sååå bra at folk glemmer at de kjedet seg i tre timer først. I følge IMDB er det 65,000 mennesker som mener dette er en perfekt film, det må være mer enn bare en slutt.

Endret av Speik
Lenke til kommentar
The Abominable Dr. Phibes (1971) - 2,5/10

Hva!? Den filmen er jo koslig.

Jeg syntes den var ufattelig kjedelig og langstrukken. Måtte spole igjennom store deler av filmen.

 

Du ga en film karakter uten å ha sett hele? Det blir for dumt. Om jeg ikke ser ferdig en film, gidder jeg heller ikke gi den en karakter.

Lenke til kommentar
The Abominable Dr. Phibes (1971) - 2,5/10

Hva!? Den filmen er jo koslig.

Jeg syntes den var ufattelig kjedelig og langstrukken. Måtte spole igjennom store deler av filmen.

 

Du ga en film karakter uten å ha sett hele? Det blir for dumt. Om jeg ikke ser ferdig en film, gidder jeg heller ikke gi den en karakter.

Jeg så hele, bare at deler av den gikk i dobbel hastighet.

Lenke til kommentar

Top 10 filmer jeg gleder meg til å se på Blu-Ray

 

1. HEAT!!!!!!

2. Colateral

3. Saving private ryan

4. Master and commander

5. Black Hawk Down

6. Gladiator

7. Public enemys

8. the Alamo

9. Die hard

10. Rambo 4

Drømmer om The Last of the Mohicans på BD. Soundtracket er bedårende i nevnte film. Ahh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...