Fløyelsbøtte Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Usette filmer i hyllen: Stand By Me Raging Bull The Goonies The Breakfast Club Weird Science The Thing Fear and Loathing in Las Vegas The Thin Red Line Scarface Millions Torn Curtain Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Se Fear and LOathing så fort som overhode mulig! Det er den filmen med flest og morsomste replikker noensinne laget. Endret 6. juni 2009 av Olum Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hehe, jeg skal få prøve å få sett den i helgen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mye bra der Rural_Juror. The Breakfast Club er den av de beste åttitallsfilmene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Og Fear and Loathing er den klart beste av 90-tallsfilmene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Niks. Den filmen sørget egenhendig for at jeg ble fysisk syk i flere dager etterpå (jeg ble forkjølet og fikk feber av å se den). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Må jeg virkelig bruke quote-tags neste gang? Det kom frem ganske klart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det var vel heller ment som "Hvordan kan Fear and Loathing gjøre deg syk?" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nei, i konteksten var det ment som "er det Fear and Loathing du snakker om?" Men ja, den gjorde meg syk. Hvordan? Spør pollti. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Beklager at jeg ikke gjorde meg ordentlig forstått da. Men jeg ønsker en forklaring på hvordan den filmen kan gjøre deg syk. Den er ikke grotesk eller ekkel på noen måter, kun en helt legitim komedie. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Veit ikke jeg, vel. Ble helt svimmel av sekvensene. Har ikke uttalt meg om hvorvidt den er ekkel eller grotesk, jeg bare konstaterer fakta: Jeg ble dårlig som et direkte resultat av filmvisningen Det er en nokså god film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er en ganske kvalm film da. Masse rot og dritt på hotellrommet etterhvert. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Eneste filmen jeg har blitt kvalm av sånn sett er Salò. Den og 2 girls 1 cup. Neida, sistnevnte var ok. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Lurer på om skaperne bak 2 girls 1 cup fikk sin inspirasjon fra Saló. Hehe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Pøh, Salò er fake ass titties i forhold. 2 Girls 1 Cup er traileren til filmen Hungry Bitches. Brasil har en stor scatfilmindustri, jeg husker blant annet en FBI-rapport jeg leste om en film kalt Toilet Man 6. Heftige saker. Vi burde opprette en egen tråd for denne fantastiske sjangeren Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg føler jeg vet for mye nå. æsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Fear and Loathing ja........muntert *humrer* Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Usette filmer i samlingen: • Man on Fire • The Taking of Pelham One, Two, Three • Vertigo • Days of Thunder • Giant • The Aviator • Night and Day • Destination Tokyo • Arsenic and Old Lace • Karate Kid • The French Connection II Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 The Taking of Pelham One, Two, Three: se den nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå