Insense Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Mine top 5 filmer Sin City Manhatten Taxi Driver Death Proof The Shining Edit: Tilfeldig rekkefølge Endret 23. april 2009 av Insense Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Et par interessante valg. Hva får deg til å synes at Death Proof er en av tidenes beste filmer? Er enig i at Shining og Taxi Driver er gode filmer. Sin City kan jeg forstå at noen liker også, men Death Proof? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Kan vel prøve å sette opp en Top20 liste på filmer jeg liker. 1. Ringenes Herre (ingen over, ingen ved siden) 2. The Matrix 3. The Prestige 4. TDK 5. Shawshank Redemption 6. Requiem For A Dream 7. American Beauty 8. 300 9. Equlibrium 10. Fight Club 11. Gladiator 12. Memento 13. John Q 14. Ace Ventura 15. Snatch 16. Platoon 17. Il buono, il brutto, il cattivo 18. V For Vendetta 19. Batman Begins 20. Iron Man Snakker vi plankekjøring? Dette gjorde jeg på 5min, så jeg har helt sikkert glemt noen. Endret 23. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) 1. Ringenes Herre (ingen over, ingen ved siden) 2. The Matrix 3. The Prestige 4. TDK 5. Shawshank Redemption 6. Requiem For A Dream 7. American Beauty 8. 300 9. Equlibrium 10. Fight Club 11. Gladiator 12. Memento 13. John Q (ikke sett) 14. Ace Ventura 15. Snatch 16. Platoon 17. Memento 18. V For Vendetta 19. Batman Begins 20. Iron Man Liker 16/19. Veldig bra liste, men Memento er vel ikke så bra at den fortjener to plasser? Endret 23. april 2009 av Lawliet Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Slike lister skal bestå av minst 50 filmer (se førstepost), hvis ikke kan man poste dem her. Linken går forøvrig direkte til innlegget over mine favoritter. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Liker 16/19. Veldig bra liste, men Memento er vel ikke så bra at den fortjener to plasser? Hihi. Kan vel kanskje få plass til Il buono, il brutto, il cattivo der da. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Et par interessante valg. Hva får deg til å synes at Death Proof er en av tidenes beste filmer? Er enig i at Shining og Taxi Driver er gode filmer. Sin City kan jeg forstå at noen liker også, men Death Proof? Vell, jeg skjønner at du syntes at det er et litt merkelig valg. At jeg syns det er en av tidenes beste filmer er vell også å ta litt hardt i. Grunnen til at jeg har plassert den på min top 5 er lite pga. filmes plot og historie, men måten filmen er laget på. At de virkelig har godt inn i det å lage en B-film når de lagde den. Musikken, stuntene, skuespillerne (mange ukjente), rett og slett arbeidet som ble gjort for å lage filmen er med på å trekke den inn på min top 5. Litt snålt, men.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Veldig snålt faktisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Helt jævlig snålt, tbh. For en utrolig uengasjerende film. Jeg skal innrømme at jeg gledet meg til prosjektet, men det var nok en Snakes on a Plane - det hadde vært så mye bedre hvis man ikke brukte så mye tid på å tenke på hvor bra det kom til å bli. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 At jeg syns det er en av tidenes beste filmer er vell også å ta litt hardt i. Nei? du har den jo på din top 5 favorittfilmer Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg syns det er spenstig å ha Death Proof på topplisten, men argumentasjonen din var litt snål. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Helt jævlig snålt, tbh. For en utrolig uengasjerende film. Jeg skal innrømme at jeg gledet meg til prosjektet, men det var nok en Snakes on a Plane - det hadde vært så mye bedre hvis man ikke brukte så mye tid på å tenke på hvor bra det kom til å bli. Planet Terror innfridde. Knallfilm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Helt jævlig snålt, tbh. For en utrolig uengasjerende film. Jeg skal innrømme at jeg gledet meg til prosjektet, men det var nok en Snakes on a Plane - det hadde vært så mye bedre hvis man ikke brukte så mye tid på å tenke på hvor bra det kom til å bli. Planet Terror innfridde. Knallfilm. Helt enig med deg der, faktisk, men som et konsept så endte det hele i flopp. QTs svake bidrag + oppdeling på kino drepte egentlig konseptet, og nå sitter vi igjen med én god film og en god biljakt. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg syns det er spenstig å ha Death Proof på topplisten, men argumentasjonen din var litt snål. Snål, mulig. Men det er min etter mening en godt laget og gjennomtenkt film. Utførelsen av historien kan diskuteres. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hvis du syns gjennomførelsen av filmen (plotet) er diskuterbart er det merkverdig at du har den blant topp 5. Endret 23. april 2009 av Infenso Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg syns det er spenstig å ha Death Proof på topplisten, men argumentasjonen din var litt snål. Snål, mulig. Men det er min etter mening en godt laget og gjennomtenkt film. Utførelsen av historien kan diskuteres. Godt laget som i håpløse dialoger fra ellendige skuespillere i en film blottet for handling? Blir det samme som at jeg sier at Kristin Lavransdatter er en fantastisk film fordi jeg liker filmer jeg knapt hører dialgen i, fremført av teatralske skuespillere. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Mine topp 6 undervirderte perler • Diner • Runaway Train • The Panic In Needle Park • Kalifornia • Manhunter • Space Jam Random rekkefølge. Endret 23. april 2009 av salamiking Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Topp 5 undervurderte filmer: 1: Sphere 2: Way of the gun 3: Ravenous 4: Frailty 5: Candyman Flotte filmer, som er glemt av mange Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sphere...me likes "Han er ikke såååå dårlig skuespiller" Hu iz your daddy and vat døz he doo ? Get to da choppah ! Don't be a political gørli man ! *humrer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå