Bob_3 The Builder Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Filmer i hylla jeg ikke har sett BD Bank Job Happy Feet Kiss Kiss Bang Bang The Patriot Transporter 2 Quantom Of Solace Planet Earth Weeds s.1 Weeds s.2 Dvd Friday 13th part 3 Friday 13th part 4 Friday 13th part 5 Friday 13th part 6 Friday 13th part 7 Friday 13th part 8 Sleepaway Camp 2 Sleepaway Camp 3 Fanny & Alexander The Hustler Stalker Solaris Budbringeren Eyes Without A Face Taxi Once Were Warriors The Great Dictator All The Presidents Men Naked Lunch Stalag 17 Glengarry Glen Ross Papillon Hellraiser Nightmare On Elm Street No Direction Home Felon Barry Lyndon Cinema Paradiso The Thin Red Line Jesse James Bridge On The River Kwai Lolita Adjø Solidaritet Stanley Kubrick: A Life In Pictures The Eagle Has Landed Sleuth Shine Resurrection Of The Little Match Girl Fellinis Satyricon Magnificent Seven Hamilton Batman Forever Volver Hang Em High The Boxer ...And Justice For All French Connection 2 Poltergeist The Man Who Wasn't There The Omen Michael Clayton Kramer vs. Kramer Don't Look Now Peeping Tom Stay Delicatessen The Stranger Drømmeslotten Hallam Foe Weekend Badlands Taxidermia Zombie Flesh Eaters Jomfrukilden City Of Lost Children Blue Velvet Opening Night Faces A Women Under The Influence The killing of a chinese bookie shadows the killer hard boiled once a thief bullet in the head rogue Fly(originalen Fly 2 Return Of The Fly Family Plot Frenzy the man who knew too much marnie saboteur shadow of a doubt topaz torn curtain the trouble with harry Alien 4 Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, også glemte jeg å ta med Hitchcock-boksen... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Selv om den er langt unna hans beste filmer, så burde du jo se Firefox. I will. Clint i Sovjet må jo være artig. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Filmer i hyllen jeg ikke har sett. Ride With The devil Road To Perdition Master And Commander Cold Mountain The Alamo Battle Of Britain Flag Of Our Fathers Pearl Harbour Daredevil Da Vinci Code Capote Polarekspressen Diamonds Are Forever The Spy Who Loved Me X-men 2 The Haunting 15 Minutes Jurassic Park 3 Stor Ståhai Egentlig ikke noen spesielle filmer. Master And Commander tenker jeg å se, i tillegg til Da Vinci Code, men fikk høre den var dårlig. Wolowitz: Se The Hurricane. (Denziel Washington sant?) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Road to Perdition og Capote er de eneste to der som virkelig er verdt å sette seg ned med. Jeg likte begge svært godt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Enig med Steffyboy, samt X-Men 2. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Filmer i hyllen jeg ikke har sett. Ride With The devil Road To Perdition Master And Commander Cold Mountain The Alamo Battle Of Britain Flag Of Our Fathers Pearl Harbour Daredevil Da Vinci Code Capote Polarekspressen Diamonds Are Forever The Spy Who Loved Me X-men 2 The Haunting 15 Minutes Jurassic Park 3 Stor Ståhai Egentlig ikke noen spesielle filmer. Master And Commander tenker jeg å se, i tillegg til Da Vinci Code, men fikk høre den var dårlig. Wolowitz: Se The Hurricane. (Denziel Washington sant?) The Hurricane har jeg liggende også, gleder meg til den! Faktisk signert av mannen det handler om! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mine 10 Favoritt-skuespillere. (ikke i rekkefølge) Harrison Ford Johnny Depp Tom Hanks Jack Nicholson Mel Gibson Samuel L. Jackson Bruce Willis Nicholas Cage John Malkovich Christopher Walken Ford: kanskje min #1. Synes hele personen er fantastisk. Mye pga Indiana Jones Filmene. Har ikke sett så mye av de to siste, men meget gode skuespillere det jeg har sett av dem. Merk: Favorittlisten min, ikke nødvendigvis beste-skuespiller listen, selv om den ville ha vært ganske lik. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Filmer i hyllen jeg ikke har sett BD 2001: A Space Odyssey (1968) DVD Batman (1989) Batman Forever (1995) C'era una volta il West (1968) Das Boot - The Original Uncut Version (1981) Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964) Frankenstein Meets the Wolf Man (1943) The Godfather: Part III (1990) Killer Rats (2002) L.A. Confidential (1997) She-Wolf of London (1946) The Silence of the Lambs (1991) Ikke så mange egentlig Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Siden det går en bølge med å lage lister over filmer man ikke har sett, skal jeg også gjøre det. Filmer i samlingen jeg ikke har sett: Blodsbånd Chinatown Entrapment Fitzcarraldo Grand Theft Parsons Inland Empire Mulholland Dr. Rocky Salò o le 120 giornate di Sodoma Shi mian mai fu The Apartment The Crow The Last Legion (kan jeg ikke huske å ha kjøpt engang ) The League of Extraordinary Gentlemen The Patriot The Pianist Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Filmer i samlinga jeg enda ikke har sett O' Lucky Man The Age of Innocence Waltz With Bashir 1900 Frances Ghandi Femme Fatale The Fly Lolita Killer's Kiss Before Sunrise Il Postino The Third Man Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dere som har endel filmer dere ikke har sett i samlinga. Har dere et system, slik at dere fort finner frem til dem? Egen hylle kanskje? Tror jeg også begynner å få endel jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Min slår alle med 266 usette filmer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Wewt. Det var mange. Nesten like mange som hele filmsamlinga mi. ^^ Uansett. Vurderer å sette alle usette i en egen hylle, og vet derav fort hvilke jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Alle filmer som ikke er sett står i egen stabbel ved siden av hylla. Etter at filmen er ferdig, så går den enten kronologisk i hylla etter regissør eller i en egen stabbel for filmer som skal selges til Gamestop. Endret 19. april 2009 av tjalla Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har satt alle usette i egen hylle. Med unntak av regissører og utgivere. Artificial Eye for.eks står som eget. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har sluttet å kjøpe film som resultat av finanskrisen, men vurderer å ta det opp igjen nå som jeg endelig har fått meg jobb. Jeg har ihvertfall brukt den siste tiden på å se gjennom usette DVDer, men jeg burde egentlig ikke kjøpe flere før jeg har sett alt usett. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg merker det selv. Sitter en torsdagskveld å kjeder meg, og skal hive på en film. Da blir det ofte slik at jeg har rewatch på en jeg VET er bra, istedetfor å gamble på en jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg har en 5 stabler på gulvet med filmer jeg driver og ser Endret 20. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har en stabel med alle usette, lånte som skal ses og de jeg har tenkt å se igjen. Da velger jeg bare en film derfra når jeg skal se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå