Gunfreak Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bazooka er et våpen brukt under WW2 og Korea, det er et våpen akurrat som en MP5 eller AK74. Raketvåpen er en annen sak, men her er det ikke et spesielt våpen, du har bazokka, panzer faust, panzer sherk, M72, RPG7, carl gustav laucher, AT-4 osv osv. Bazooka er et våpen, det er ikke betgnelsen på et type våpen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) For oss dødelige, gunfreak, er alle "rør" man legger over skulderen og skyter raketter med, en bazooka. Edit: Men selvfølgelig, siden du kan så mye om det, ville det blitt feil av deg å legge til bazooka som et eget punkt på lista di. Fin liste, forresten. Den måtte selvfølgelig komme fra deg. Du lever opp til navnet ditt Endret 17. april 2009 av Olum Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Minneverdige deprimerte filmkarakterer: Film: Magnolia Skuespillere/Karakterer: Julianne Moore ... Linda Partridge William H. Macy ... Donnie Smith John C. Reilly ... Officer Jim Kurring Philip Baker Hall ... Jimmy Gator Philip Seymour Hoffman ... Phil Parma Jason Robards ... Earl Partridge Jeremy Blackman ... Stanley Spector Det er ikke for ingen grunn at denne filmen er favoritt filmen min. Magnolia inneholder utrolige mange minneverdige filmkarakterer. For å ikke snakke om fantastisk skuespillere. Hver enkelt av disse spiller en deprimert person. Kunne også lagt til Tom Cruise, men han spiller vel mere irritert enn deprimert. Film: Three Monkeys (Üç maymun) Skuespillere/Karakterer: Yavuz Bingol ... Eyüp Hatice Aslan ... Hacer Rifat Sungar ... Ismail Meget gode skuespiller i en meget god film. Den ultimate deprimerte familien i den ultimate visuelle deprimerende filmen. Film: Leaving Las vegas Skuespiller/karakter: Nicolas Cage ... Ben Sanderson Nicolas sin beste rolle etter min mening. Han spiller en super deprimert fyr som er lei alt og drar til Las Vegas for å drikke seg ihjel. Elsker denne filmen, hele den deprimerende stemningen og det visuellet er meget god. Anbefales. Film: Last Life in the universe Skuespillere/karakterer Tadanobu Asano ... Kenji Sinitta Boonyasak ... Noi Elsker hvordan denne filmen innheholder minimum med dialog. Disse to personene møtes, men utveksler svært sjelden noen ord. Den nydelige musikken og fotografiet setter en avslappende stemning. Veldig god film om to deprimerte individer. Film: Revolutionary Road Skuespiller/Karakter: Kate Winslet ... April Wheeler Kate Winslet spilte meget godt i denne filmen av godeste Mendes. Der hun spiller en deprimert mor som er lei av å late og fake seg i det dårlige liv. Meget god rolle i en meget god film. Anbefales. Andre gode filmer med minneverdige deprimerte karakterer: Happiness (1998) Iklimler (2006) Love Liza (2002) Owning Mahowny (2003) Lost in Translation (2003) American Beauty (1999) Million Dollar Baby (2004) Requiem for a Dream (2000) Lilja 4-ever (2002) Stalker (1979) Zerkalo (1975) Ploy (2007) Elephant (2003) Paranoid Park (2007) 21 Grams (2003) Babel (2006) Festen (1998, Vinterberg) Boksuneun Naui Geot (2002, Park) Eraserhead (1977, Lynch) Endret 18. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fin liste. Ville kanskje også hatt med noen av disse: - Viskningar och Rop (Bergman, 1972) - Höstsonaten (1978, Bergman) - Festen (1998, Vinterberg) - Boksuneun Naui Geot (2002, Park) - Eraserhead (1977, Lynch) - Inland Empire (2006, Lynch) - The Sweet Hereafter (1997, Egoyan) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kanskje jeg skal få sett Magnolia snart.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Liste over filmer (enkelt-dvd'er) i samlingen jeg ikke har sett: The assasination of Jesse James by the coward Robert Ford Brokeback mountain Fight Club Gandhi Hotel Rwanda The Hurricane Klodenes Kamp (blir sikkert aldri sett heller..) Robin Hood, the prince of thieves Stalingrad Titanic Zorro The Ultimate Bourne Collection The Usual Suspects Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Liste over filmer (enkelt-dvd'er) i samlingen jeg ikke har sett: The assasination of Jesse James by the coward Robert Ford Brokeback mountain Fight Club Gandhi Hotel Rwanda The Hurricane Klodenes Kamp (blir sikkert aldri sett heller..) Robin Hood, the prince of thieves Stalingrad Titanic Zorro The Ultimate Bourne Collection The Usual Suspects Du vet hva du skal gjøre idag! Jeg skal få sett Magnolia snart.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Haha må få sett den snart ja Flere andre der som må sees ganske snart..! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Prioriter Fight Club for all del. En av mine yndlingsfilmer. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fight Club er yndlingsfilmen min. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg så den i går, etter anbefalingene deres! Meget bra, og jeg tror den blir enda mye bedre etter at jeg har sett den for 2. gang! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Clint Eastwood (Regissør) 12. Blood Work 11. True Crime 10. Gran Torino 9. The Bridges of Madison County 8. High Plains Drifter 7. Pale Rider 6. Changeling 5. Letters From Iwo Jima 4. Flags of Our Fathers 3. Million Dollar Baby 2. Unforgiven 1. Mystic River Noe annet av karen som må sees? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du setter Flags over Iwo Jima? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 De er jevngode, men siden jeg har sett Flags to ganger tar den ledelsen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg må se og få sett Mystic River og million dollar baby Er stor fan av clint som Regissør Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Clint Eastwood (Regissør) Noe annet av karen som må sees? The Human Factor Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Selv om den er langt unna hans beste filmer, så burde du jo se Firefox. Jeg så den første gang i 84-85, så jeg har ungdomsminner fra den (og da blir det som regel en ganske så supersubjektiv bedømming av filmen). Når jeg så den nå i nyere tid så ser jeg at det er mye som kunne ha vært bedre med den, men uansett; den er ikke så ille som IMDB ratingen skal ha det til. Se den og døm selv. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du setter Flags over Iwo Jima? So do I. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Flags = 4/10 Letters = 6/10 Skuffa meg stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå