Sommertroll Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Syns han gjør en veldig bra jobb i American History X da. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ja, hvem synes ikke det, men det er jo 10 år siden. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Norton er flink til å spille normal. Litt kynisk skurk i Italian Job, helt normal person liksom, og i Fight Club var han jo genial til å spille helt vanlig gærning. Han var jo spenna gæren, men det vistes jo ikke. En egenskap verdt å nevne. -Ble noe rotete men. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Norton faller i båsen med skuespillere som er flinke, men kjedelige, og som dukker opp alt for mange storfilmer. Sammen med Russel Crowe og Denzel Washington. Leonardo DiCaprio begynner å nærme seg også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du har helt rett, athorb. De er meget dyktige skuespillere, men altfor kjedelige. Jeg vil heller se en overpowered skuespiller enn en som er flink til å spille mannen-i-gata. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Athorb, ta deg en bolle. Crowe er ikke kjedelig, sånn er det bare. Denzel kan jeg være enig i, og jeg legger gjerne på Wahlberg og Norton. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Crowe etter min mening er dritkjedelig. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg står på mitt ang. Crowe, men han er jævlig bra i LA Confidential, da. Wahlberg er et godt tilskudd. Ellers er jo Colin Firth dritkjip etterhvert, han må begynne å spille noe annet enn forstoppet engelskmann. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Crowe etter min mening er dritkjedelig. Ganske enig, selv om han spiller i noen gode filmer. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg står på mitt ang. Crowe, men han er jævlig bra i LA Confidential, da. Wahlberg er et godt tilskudd. Ellers er jo Colin Firth dritkjip etterhvert, han må begynne å spille noe annet enn forstoppet engelskmann. Jeg antar at du mener et godt tilskudd til den kjedelige klubben? Egentlig bør det ikke være nødvendig å spørre, for han har ikke mange gode roller på baken. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Den kjedelig klubben, ja. Han gjør det bra i Boogie Nights (selv om jeg godt kan se for meg at en annen skuespiller kunne gjort en minst like god jobb), men ellers har han vært relativt uspennende siden han var Marky Mark. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Mark Wahlberg har jeg likt i Boogie Nights, The Departed, Shooter og han var visstnok bra i We Own the Night som jeg aldri så. The Happening var selvsagt kjempedårlig men det er ikke hans feil, akkurat som vi ikke klandrer Paul Giamatti for Lady in the Water. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Departed og Boogie Nights går jeg med på, jeg synes ikke han løftet Shooter på noen måte. Han bare var der, liksom. We Own The Night var ganske middelmådig spør du meg, og Wahlberg overbeviser vel ingen med Four Brothers, Planet Of The Apes eller Rock Star. Max Payne og Happening har jeg ikke sett, men man har jo noen tanker om de to. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kanskje de fem feteste opening credits'a. Vertigo Raging Bull Once Upon A Time In The West Se filmen hos Youtube Vargtimmen Se filmen hos Youtube The Good, the bad and the ugly Se filmen hos Youtube Jepp, det er vel de. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Denzel, kjedelig? Nei nå må dere gi dere. Den fyren er rå. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Russell Crowe er flink til aldri å overspille, men Gud så kjedelig han er i enkelte filmer. Cinderella Man er en god film, men det blir aldri en skikkelig filmopplevelse da jeg aldri føler at han klarer å formidle dramatikken i den. Den er tidvis veldig kjedelig takket være Crowe, noe som også gjelder Master and Commander. Men han står for en av mine favorittprestasjoner i A Beautiful Mind, og jeg har ikke det samme 'kjedelig, nøytral'-stempelet på ham som jeg har på Wahlberg og nå Norton. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg er enig i at Russel Crowe gjør en kjempeinnsats i A Beautiful Mind. En av de beste rolletolkningene jeg har sett. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det var voldsomt, trodde ikke så mange fant Crowe kjedelig. I L.A Confidential er han 10.0 og i The Insider spiller han skjorta av Al Pacino. Han leverer også varene rimelig greit i Gladiator, om jeg ikke husker feil. Resten av filmene på lista hans har jeg ikke sett på en stund, men jeg kan være enig at han ikke akkurat er et fyrverkeri av en karakter i American Gangster. Gleder meg til State Of Play, særlig etter jeg fant ut at Norton ble byttet ut med Affleck^^ Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har faktisk ikke sett L.A Confidential, ei heller The Insider eller Gladiator. Men skal ta for meg alle tre snarest. State Of Play appellerer ikke til meg her og nå, det virker som om jeg har sett filmen før, i alle fall på papiret. Det virker litt lite originalt og kan fort bli gjentagende og lite inspirerende. Store navn til tross, jeg er faktisk ganske skeptisk. Ben Affleck? Nå ble jeg desto mer skeptisk, han er en av de jeg har minst sansen for i Hollywood... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Om du ikke har sett hans tre beste roller kan jeg jo forstå at du synes han er kjedelig. State Of Play blir bra, mest fordi det er Crowe/Affleck(se han i Kevin Smith-filmene, og sjekk ut ekstramaterialet. Jævla jovial kar). Leste forøvrig en åttesiders feature/intervju med Crowe i det siste Film & Kino, ganske interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå