Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg står på mitt ang. Crowe, men han er jævlig bra i LA Confidential, da. Wahlberg er et godt tilskudd. Ellers er jo Colin Firth dritkjip etterhvert, han må begynne å spille noe annet enn forstoppet engelskmann.

Jeg antar at du mener et godt tilskudd til den kjedelige klubben? Egentlig bør det ikke være nødvendig å spørre, for han har ikke mange gode roller på baken.

Lenke til kommentar

Russell Crowe er flink til aldri å overspille, men Gud så kjedelig han er i enkelte filmer. Cinderella Man er en god film, men det blir aldri en skikkelig filmopplevelse da jeg aldri føler at han klarer å formidle dramatikken i den. Den er tidvis veldig kjedelig takket være Crowe, noe som også gjelder Master and Commander. Men han står for en av mine favorittprestasjoner i A Beautiful Mind, og jeg har ikke det samme 'kjedelig, nøytral'-stempelet på ham som jeg har på Wahlberg og nå Norton.

Lenke til kommentar

Det var voldsomt, trodde ikke så mange fant Crowe kjedelig. I L.A Confidential er han 10.0 og i The Insider spiller han skjorta av Al Pacino. Han leverer også varene rimelig greit i Gladiator, om jeg ikke husker feil. Resten av filmene på lista hans har jeg ikke sett på en stund, men jeg kan være enig at han ikke akkurat er et fyrverkeri av en karakter i American Gangster. Gleder meg til State Of Play, særlig etter jeg fant ut at Norton ble byttet ut med Affleck^^

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke sett L.A Confidential, ei heller The Insider eller Gladiator. Men skal ta for meg alle tre snarest. State Of Play appellerer ikke til meg her og nå, det virker som om jeg har sett filmen før, i alle fall på papiret. Det virker litt lite originalt og kan fort bli gjentagende og lite inspirerende. Store navn til tross, jeg er faktisk ganske skeptisk. Ben Affleck? Nå ble jeg desto mer skeptisk, han er en av de jeg har minst sansen for i Hollywood...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...