Juvenal Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er null stress å se mye film når du ikke har tv^^ Smarteste valget jeg har gjort i livet mitt hittil. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvordan kan du se film hvis du ikke har TV? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en temmelig big ass pc-skjerm som funker som substitutt. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han tenker vel på TV-Kanaler(?) ...og ser eventuelt film på ett lerret. Jeg ser heller ikke på TV (ett par timer i uka kanskje), men tiden strekker likevell ikke til Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg ser så og si nesten aldri på TV-program. Ser av og til Nytt På Nytt på fredager, ellers ser jeg aldri på TV-program. Det er deilig. Film er fantastisk, Tv er dritt. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ser The Daily Show på NRK 2. Pleier også å få med meg noen dokumentarer på samme kanal. Ellers er det ikke veldig mye interessant på tv. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Film er bedre enn TV. Filmen retter seg etter meg. Må jeg på do, kan jeg trykke på pause. Det kan jeg ikke på TV. Å følge emd på serier er jo helt håpløst. Jeg kan jo ikke ha 50 min til gode hver torsdag kl 21: 40. Film kan jeg se når det passer meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg ser ofte film på TV. Kan jo ta pause der óg Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Film er bedre enn TV. Filmen retter seg etter meg. Må jeg på do, kan jeg trykke på pause. Det kan jeg ikke på TV. Å følge emd på serier er jo helt håpløst. Jeg kan jo ikke ha 50 min til gode hver torsdag kl 21: 40. Film kan jeg se når det passer meg. Rimelig enig, HELDIGVIS kan serier kjøpest på dvd! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Film er bedre enn TV. Filmen retter seg etter meg. Må jeg på do, kan jeg trykke på pause. Det kan jeg ikke på TV. Å følge emd på serier er jo helt håpløst. Jeg kan jo ikke ha 50 min til gode hver torsdag kl 21: 40. Film kan jeg se når det passer meg. Rimelig enig, HELDIGVIS kan serier kjøpest på dvd! Evt. lastes ned for de som ikke klarer å vente på dvd'en. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har prøvd å se serier på DVD. Det går veldig dårlig ja. Går serien på TV blir det jo en uke mellom hver episode. Har du dem på DVD ser du dem mye oftere, og da blir man jo også drittlei av den introgreia. Ender alltid opp emd at jeg ikke ser ferdig serier jeg har på DVD. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har prøvd å se serier på DVD. Det går veldig dårlig ja. Går serien på TV blir det jo en uke mellom hver episode. Har du dem på DVD ser du dem mye oftere, og da blir man jo også drittlei av den introgreia. Ender alltid opp emd at jeg ikke ser ferdig serier jeg har på DVD. Om introgreia hindrer deg fra å fullføre en TV-serie kan du umulig være særlig engasjert fra starten av. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du kan jo spole forbi introen når du ser på dvd? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Apropo introer ... Introen til Lord of War (som går nå på NRK1) er elsk. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Da må du seriøst revurdere hvilke serier du ser. Sopranos, The Wire, Oz, Six Feet Under er alle serier jeg glatt kan se 4-5 episoder på rad av. Husker jeg så O.C et par somre tilbake også(ble faktisk hekta), og på den ene discen hadde de kutta ut introen. Hva faen, liksom. Introen må være med. Edit: Teh internetz klikka. Svar til Bergman lenger oppi her. Intro til tv-serier er et must. Endret 1. mars 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Introen til The Wire er møkka lang. Alltid lurt å ha kontrollen i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Introen til Wire er knallbra, den fortjener å bli sett _hver_ gang. Eneste kjipe introen jeg kan komme på er Band Of Brothers. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tar man et The Wire-maraton er det vanskelig å ikke trykke på spoleknappen. Jeg ser sjarmen, men foretrekker kjappe introer som kommer til poenget fort. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tja, jeg liker å ha med introen, vet ikke helt hvorfor. Så s. 5 på 2 dager, introen var en selvfølge begge dagene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Se7en har tidenes intro, men jeg orker den nøyaktig én gang per visning av filmen. Hvorfor skulle jeg tålt noe mer av The Wire eller noen andre serier. Jeg lar meg også irritere av 24 som har "Previously on 24" foran hver episode på DVD. Altså.. Jeg ser den på DVD, jeg vet hva som skjedde sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå