Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister

Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Film er bedre enn TV. Filmen retter seg etter meg. Må jeg på do, kan jeg trykke på pause. Det kan jeg ikke på TV. Å følge emd på serier er jo helt håpløst. Jeg kan jo ikke ha 50 min til gode hver torsdag kl 21: 40. Film kan jeg se når det passer meg.

Lenke til kommentar
Film er bedre enn TV. Filmen retter seg etter meg. Må jeg på do, kan jeg trykke på pause. Det kan jeg ikke på TV. Å følge emd på serier er jo helt håpløst. Jeg kan jo ikke ha 50 min til gode hver torsdag kl 21: 40. Film kan jeg se når det passer meg.

Rimelig enig, HELDIGVIS kan serier kjøpest på dvd! :cool:

Lenke til kommentar

Rimelig enig, HELDIGVIS kan serier kjøpest på dvd! :cool:

Evt. lastes ned for de som ikke klarer å vente på dvd'en.

Lenke til kommentar

Har prøvd å se serier på DVD. Det går veldig dårlig ja. Går serien på TV blir det jo en uke mellom hver episode. Har du dem på DVD ser du dem mye oftere, og da blir man jo også drittlei av den introgreia. Ender alltid opp emd at jeg ikke ser ferdig serier jeg har på DVD.

Lenke til kommentar
Har prøvd å se serier på DVD. Det går veldig dårlig ja. Går serien på TV blir det jo en uke mellom hver episode. Har du dem på DVD ser du dem mye oftere, og da blir man jo også drittlei av den introgreia. Ender alltid opp emd at jeg ikke ser ferdig serier jeg har på DVD.

Om introgreia hindrer deg fra å fullføre en TV-serie kan du umulig være særlig engasjert fra starten av.

Lenke til kommentar

Da må du seriøst revurdere hvilke serier du ser. Sopranos, The Wire, Oz, Six Feet Under er alle serier jeg glatt kan se 4-5 episoder på rad av. Husker jeg så O.C et par somre tilbake også(ble faktisk hekta), og på den ene discen hadde de kutta ut introen. Hva faen, liksom. Introen må være med.

Edit: Teh internetz klikka. Svar til Bergman lenger oppi her. Intro til tv-serier er et must.

Endret av Bob_3
Lenke til kommentar

Se7en har tidenes intro, men jeg orker den nøyaktig én gang per visning av filmen. Hvorfor skulle jeg tålt noe mer av The Wire eller noen andre serier. Jeg lar meg også irritere av 24 som har "Previously on 24" foran hver episode på DVD. Altså.. Jeg ser den på DVD, jeg vet hva som skjedde sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...