Speik Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du glemte A Nymphoid Barbarian in Dinasour Hell. :!: Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fem dårligste Kubrick-filmer: 1. Barry Lyndon 2. 2001: A Space Odyssey 3. Eyes Wide Shut 4. Lolita 5. Dr. Strangelove Bør understrekes at jeg ikke har sett Spartacus (som ser riktig elendig ut) samt filmene som ble sluppet før Paths of Glory. Ingen Kubrick filmer er dårlige! Dum liste :-) Lenke til kommentar
oldBOB Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Sammenlignet med skrotet som gikk i fotsporene hans, mener du? I så fall er jeg helt enig. Vi tar en til: Fem mest oppskrytte kontemporære regissører 1. Darren Aronofsky 2. Danny Boyle 3. Cristopher Nolan 4. David Fincher 5. Paul Thomas Anderson Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Du glemte A Nymphoid Barbarian in Dinasour Hell. :!: Og Jesus Christ Vampire Hunter Endret 21. juli 2008 av Otth Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fem mest oppskrytte kontemporære regissører1. Darren Aronofsky 2. Danny Boyle 3. Cristopher Nolan 4. David Fincher 5. Paul Thomas Anderson Oh.. Oh no he didnt. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Top 5 barskeste filmtitler 1. Gayniggers from Outer Space 2. Elvis Is Alive! I Swear I Saw Him Eating Ding Dongs Outside the Piggly Wiggly's 3. Zombie Ninja Gangbangers 4. I Killed My Lesbian Wife, Hung Her on a Meat Hook, and Now I Have a Three-Picture Deal at Disney 5. Surf Nazi's Must Die Jeg kunne forsatt i all evigheter med latterlige titler. Det er overaskende mange av dem, spesielt b-flicks fra 60-tallet. Lenke til kommentar
oldBOB Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Og fem til: 6. Clint Eastwood 7. Alejandro Iñárritu 8. Robert Zemeckis 9. Guillermo del Toro 10. Andy/Larry Wachowski Så mange navn, så liten plass. Endret 21. juli 2008 av oldBOB Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Får vi se en Beste regissører-liste fra deg? Lenke til kommentar
oldBOB Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vanskeligere å rangere, men (fortsatt kontemporære): 1. Wong Kar-Wai 2. Joel Coen 3. David Lynch 4. Steven Spielberg 5. Brian De Palma 6. Wes Anderson 7. Jonathan Demme 8. Werner Herzog 9. Spike Jonze 10. Stephen Chow Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du kan ikke seriøst mene at du har Steven Spielberg på en "beste"-liste?!? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fem dårligste Kubrick-filmer: 1. Barry Lyndon 2. 2001: A Space Odyssey 3. Eyes Wide Shut 4. Lolita 5. Dr. Strangelove Bør understrekes at jeg ikke har sett Spartacus (som ser riktig elendig ut) samt filmene som ble sluppet før Paths of Glory. Ingen Kubrick filmer er dårlige! Dum liste :-) Hehe. Snodigste listen her inne. Antar han har The Shining på top, tett etterfulgt av Full Metal Jacket. Du kan ikke seriøst mene at du har Steven Spielberg på en "beste"-liste?!?Sikkert bare for å provosere Lenke til kommentar
oldBOB Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fordi han holder seg for god til hipster-nihilisme, mener du? Spielberg lager lettforståelige og livsbejaende filmer (i en tid det ikke akkurat har vært overskudd på dem) uten å ty til manipuleringer. Det var et bevisst valg å i størst mulig grad fylle listen med regissører folk med middels filminteresse har hørt om (eller i hvert fall kjenner noen av filmene til). Lenke til kommentar
oldBOB Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Om Kubrick: Tja, jeg synes at Paths of Glory er best med relativt klar margin. Full Metal Jacket, The Shining, A Clockwork Orange og forsåvidt også Dr. Strangelove har enkelte kvaliteter jeg setter pris på, men det holder å se dem en gang. Endret 21. juli 2008 av oldBOB Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du kan ikke seriøst mene at du har Steven Spielberg på en "beste"-liste?!?Sikkert bare for å provosere Hva er så galt med Spielberg? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Spielberg er jo en av nåtidens beste regissører. Jurassic Park, Indy, Schindler er bare noen av hans gode filmer. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Spielberg er muligens den beste regissøren når det kommer til såkalte "Hollywood-filmer", skjønner ikke at det skal provosere noen. Det var et bevisst valg å i størst mulig grad fylle listen med regissører folk med middels filminteresse har hørt om (eller i hvert fall kjenner noen av filmene til). Da er det da ingen ekte liste? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Min topp fem Coen 1. The Big Lebowski 2. The Man Who Wasn't There 3. No Country for Old Men 4. Barton Fink 5. The Hudsucker Proxy Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 La oss ikke glemme Amistad, en av mine Spielberg-favoritter. Schindlers List er selvfølgelig på topp. Lenke til kommentar
oldBOB Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nei, akkurat denne er en antiliste. Ordentlige lister skal jo som alle vet handle om selvhevdelse gjennom uforklarte pretensjoner... litt som de andre forsøkene mine. Jeg oppfattet oppfordringen din som et spørsmål om smak, og siden jeg ikke har sett nok av den uavhengige kanonen til at en liste av den typen kunne bidra med innsikt på akkurat det området, tror jeg både du og den gjengse forumbruker får mer ut av dette. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Fem totalt unødvendige oppfølgere 1. The Godfather Part III 2. Speed 2: Cruise Control 3. Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd 4. Basic Instinct 2: Risk Addiction 5. Be Cool Endret 21. juli 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå