TCRW Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tipper California. Fint med riktig svar, men enda bedre hvis man kunne stillt et nytt spørsmål slik det står i førsteposten. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Greit, for å holde tråden i gang så trengs det er nytt spørsmål. Hva heter USA´s 3. mest folkerike delstat? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Joda men nå vet jeg ikke om svaret mitt var riktig som sagt. Men nytt spørsmål: Land som tidligere har hatt undervannspostkontor. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Greit, for å holde tråden i gang så trengs det er nytt spørsmål. Hva heter USA´s 3. mest folkerike delstat? Tittelen på emenet er: Forskjellige land som begynner på forskjellige bokstaver! Svaret er USA og er gitt allerede Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Joda men nå vet jeg ikke om svaret mitt var riktig som sagt. Men nytt spørsmål: Land som tidligere har hatt undervannspostkontor. Denne var litt vrien. Vet vertfall at det er et undervannspostkontor utenfor Risør i Aust-Agder. Men det er jo nåværende, så det er ikke akkurat riktig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hint: Nær nabo av din elskede favoritt land. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Siden det er en nær nabo av USA tipper jeg at det er Canada eller Mexico. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ingen rette foreløpig. Nær nabo betyr ikke landlinje. Endret 1. juli 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Tipper da Cuba, Bahamas, Haiti eller Den Dominikanske Republikk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Haha, jaja Bahamas er rett. Din tur Preppo999 Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Ny oppgave: Hvilket land ble uavhengig av Spania den 28. juli 1821? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå