Gå til innhold

Forskjellige land som begynner på forskjellige bokstaver!

TCRW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen gang vært i USA? En av verdens mest forurensende land kan by på mye fint? Nuvel. Enste USA kan skryte av er Grand Canyon. Resten er Shit. Etter min mening. Du er så amerikanisert at det blir kvalmt.

Først av alt for å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg har vært i USA.

USA kan skryte av mye mer enn bare Grand Canyon. Andre ting de kan skryte av er de flotte skyskraperbyene sine. En annen ting er variasjonen i landskapet. Alt fra ørken til is og snø. Er ikke så alt for mange land med slik variasjon i naturlandskapet.

Lenke til kommentar
Care.

Oppgave: Hvilket land har høyest prosent overvektige i befolkningen.

At USA er landet med høyest prosent overvektige i befolkningen viser bare at man har råd til å spise og kose seg der. Enda et bevis på at det er det fineste landet. Er ikke så altfo mange land med god økonomi i verden...

Lenke til kommentar
Care.

At USA er landet med høyest prosent overvektige i befolkningen viser bare at man har råd til å spise og kose seg der. Enda et bevis på at det er det fineste landet. Er ikke så altfo mange land med god økonomi i verden...

Fint å være feit? Har ikke sett mere late folk en amerikanerene. Det er et stort samfunnsproblem. Lurer på åssen fremtiden vil se ut der? Alle vil nok se ut som Michelin dukker.

Fint eksempel på at folk blir oppslukt i Junk Fooden. Det var ifra filmen" Super Size Me". Hovedpersonen viste et bilde av Jesus og Ronald McDonald. De visste ikke hvem Jesus var, men de visste hvem Ronald McDonald var. Dette var barn som var rundt 7-10 år.

Lenke til kommentar

Danmark

Care.

God økonomi? Hvordan i helvete kan du si det, når over 3,5 millioner er hjemløse?

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar
Care.

Fint å være feit? Har ikke sett mere late folk en amerikanerene. Det er et stort samfunnsproblem. Lurer på åssen fremtiden vil se ut der? Alle vil nok se ut som Michelin dukker.

Fint eksempel på at folk blir oppslukt i Junk Fooden. Det var ifra filmen" Super Size Me". Hovedpersonen viste et bilde av Jesus og Ronald McDonald. De visste ikke hvem Jesus var, men de visste hvem Ronald McDonald var. Dette var barn som var rundt 7-10 år.

Spørs litt hvor du befinner deg i USA når det gjelder din leting etter feite folk der. For eksempel i New York City så jeg rett og slett nesten ingen feite folk. Må rett og slett si at når jeg tar meg en tur ut på byen i Norge så ser jeg flere feite folk der enn i New York, USA!

Lenke til kommentar
Danmark

Care.

God økonomi? Hvordan i helvete kan du si det, når over 3,5 millioner er hjemløse?

Ja, men om 3,5 millioner er hjemløse så er det over 300 millioner mennesker som bor der. Er liksom 1,2 prosent av befolkningen som er hjemløse! Ser man på HDI-lister ser man at USA er relativt høyt oppe. Det er gjennomsnittet man må se på, ikke bare ta utgangspunkt i alle de fattige...!

Lenke til kommentar

Preppo: Det er fordi i USA er man for feite til å komme seg ut av døra. De oppholder seg ikke i sentrum, heller litt utenfor, der man har McDonalds restauranter. Diskusjonen er forresten irellevant da man har en USA frik som ikke gjør annet enn å digge landet.

Slutt med den syke quotinga, det går ann å fjerne dem, slik at andre slipper å scrolle seg igjennom noe man har lest 20 ganger før. Trykk på "svar" knappen eller fjern unødvendig quoting.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Preppo: Det er fordi i USA er man for feite til å komme seg ut av døra. De oppholder seg ikke i sentrum, heller litt utenfor, der man har McDonalds resauranter. Diskusjonen er forresten irellevant da man har en USA frik som ikke gjør annet enn å digge landet.

Slutt med den syke quotinga, det går ann å fjerne dem, slik at andre slipper å scrolle seg igjennom noe man har lest 20 ganger før. Trykk på "svar" knappen eller fjern unødvendig quoting.

Hvem har egentlig sagt at jeg er en USA-freak. Kanskje signaturen bare er der for at jeg ikke hadde noe bedre å finne på. Kanskje avataren er slik den er for at jeg bare synes generelt at det amerikanske flagget er pent!

Lenke til kommentar

Nei, det vil aldri skje. Du har elendige argumenter. Ta en tur innom globalis.no å sjekk noe statistikk. Kom tilbake når du har lest deg igjennom all statistikken og fortsatt mener at USA er himmel på jord. USA kan være et bra land, ja. Men du påstår at det (nesten) ikke finnes elendighet der.

Punktom. Om man vil fortsette diskusjonen, start en ny tråd eller gjør det over PM. Den egner seg ikke her.

Preppo: Det står I love USA! i signaturen din, du har ingenting negativt å si. Hva tror du?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...