AncientLooper Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Som tittlen sier skal jeg modde litt på Antec 1200 når jeg får den. Hvorfor? Fordi jeg er lei av blått... Derfor skal denne: Bli slik: Men jeg trenger en 200mm vifte som har røde lys! Til 120mm viftene skal jeg bruke Antec Tricool røde LED vifter, men det virker ikke som om prisguiden har noen 200mm vifter med røde LED lys! Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Helst en vifte med viftestyring også! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvorfor ikke bytte ut de blå lysene med noen røde heller? (hvis mulig) Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Hvorfor ikke bytte ut de blå lysene med noen røde heller?(hvis mulig) Hmm... Noen som vet hvor jeg kan skaffe noen røde led's da? Fant ikke noe i prisguiden, men det kan jo hende jeg bare var for lat til å lete nok Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det ser ut som de LEDsa er montert i viftene, og så koplet til strømmen til vifta. Jeg tror det vil blir svært mye jobb å bytte alle ledsa for så å knote med strømledning. Kjøp heller nye vifter. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Det ser ut som de LEDsa er montert i viftene, og så koplet til strømmen til vifta. Jeg tror det vil blir svært mye jobb å bytte alle ledsa for så å knote med strømledning. Kjøp heller nye vifter. Mhm... Men da får jeg bare skru av det blå lyset på 200mm vifta da... Også lurte jeg på om jeg kan koble inn de røde viftene der de blå var, slik at jeg kan skifte hastighet bakpå og frampå, slik som med de viftene som allerede er der? Noen som har Antec 1200 som vet noe om dette? Lenke til kommentar
tensei Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Litt Off Topic, men hvor bestilte du kabinettet ifra? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Litt Off Topic, men hvor bestilte du kabinettet ifra? Har vel ikke sagt at det er bestilt hva? Uansett... Bestilte PC+Kabinett i går, på svensk komplett... De har det på norsk komplett også Lenke til kommentar
tensei Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Beklager, jeg som misforstod. Men hverken norsk eller svensk komplett har det på lager atm, noen som vet om gitt dato er fast? komplett.no komplett.se Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 kabinettet i i salg nå!! 1 på hver butikk jeg har skal bestille om 20 min. __________________________________________________________________________________________ -det du kan gjøre er å kjøpe en billig 80mm vifte eller to med rød LED på. og ta ut de blå LED'ene i 200mm vifta og sette inn de røde fra fra 80mm viftene. -de er bare festa lett, bare vri litt på dem så lønser de!! og bare koble sammen kablene og vola en rød 200mm vifte. jeg gjorde det sammma med en blå 90mm hvor motoren var ødelagt men jeg hadde en rød 90mm som jeg bytta LED'er med funka kjempe fint for meg!! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...05VRE&mcat= her har du løse røde leds Mener at på 200mm vifter bruker de 5mm leds mens på mindre vifter blir det brukt 3mm hos noen produsenter og 5mm hos andre. Er ikke 100% sikker på dette. Endret 26. juni 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå