Pep Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg trenger en ny PSU. Og da vil jeg ha "værsting PSU" så jeg har en stund. Er Enermax ett lurt valg?Vil ha en strømsterk, stabil og ikke for bråkete PSU... Takker for alle tips :wink: Asus P4G8X Deluxe Pentium 4 2,4Ghz Kingston Hyperx 1024Mb ATI Radeon 9700 Pro 160GB WD +++ +++ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 enermax er et EKSELLENT valg. Har selv 431W Whisper Series her. Nydelig stillhet Lenke til kommentar
goggi Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du bær i hvertfall ikke kjøpe Lepont eller Fortron. De bråker noe sinsykt. Noen som vet hvordan enermax whisper er i forhold til disse ? Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du bær i hvertfall ikke kjøpe Lepont eller Fortron. De bråker noe sinsykt.Noen som vet hvordan enermax whisper er i forhold til disse ? Har hatt begge. Lepont bråker som sagt mye. Enermax er derimot svært stille, det eneste som høres fra denne er et svakt sus, stilleste PSU jeg noen gang har vært innehaver av - anbefales! Lenke til kommentar
Pep Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Takker! :wink: Ser at Enermax har litt forskjellige serier, Whisper, Silent og Silent Plus (sistnevnte med justering). Hvilke bør man gå for?Stor forskjell på hvor stille de er?Noen styres av hovedkortet etc. Fordeler eller ulemper å bemerke seg her? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Silent har manuell viftestyring mens Whisper stiller seg inn etter kabinett temp. Besstem selv. De er like gode visstnok Lenke til kommentar
regn Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Selv kjøpte jeg først en Whisper men syntes ikke at den var spesielt stille. Kanskje ble det aldri kaldt nok til å skrue ned hastigheten? Har nå en Enermax med manuell styring, som jeg synes er merkbart stillere enn Whisperen. Har også god erfaring med Noisecontrol PSUer fra Microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå