michael691 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal bare bruke Xbox'en til å spille med Så hva foreslår dere at jeg kjøper? Jeg har ikke bruk for demoer og trailere osv Og jeg har HD tv så jeg går for HDMI også trenger man HDD for å laste ned DCL pakka til rockstar? Hva tror dere er lurest? Også vet noen om hvilke butikker som selger 360 billigst? på internett og ''på gata'' takker Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 koffår ikkje bare se i n33con sin tråd? der står alt Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kan vel gi deg en link også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963431 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 For å svare deg her: Skal du ha DLC-pakka til GTA IV, må du ha harddisk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Men hvis du ikke skal laste ned noe og bare lagre fremgangen i spill holder det med Arcade. Man trenger harddisk for å spille multiplayer i Burnout Paradise og kanskje ett eller to spill til. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Personlig så hadde 360'en vært ubrukelig for meg uten harddisk. Finnest så mye DLC (gratis også) at det er et must å få lagret det. Så jeg hadde kjøpt en versjon med harddisk hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Alltid greit å få litt ekstra kart osv på spill du spiller multiplayer på Da trenger man harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå