War Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fikk denne esken i posten og den har tydligvis falt ned fra en hylle hos netshop siden den ulatraharde esken har et skadet hjørne, den pappen er hard må ha vært fra 5 meter. Dette er nok skylden i at en sata-kontakt er knust og delene ligger inni esken. Burde ikke netshop sjekke eskene da disse pakkes for hånd? Kanskje for mye å kreve, men om jeg sender inn denne som retur, men ikke vil ha samme merke en gang til pga kvalitet osv må jeg da vente på min nye pakke som kan ta uker og da igjen angre på den eller finnes det en annen måte på å returnere den, og er det er en godkjent retursak, slette orderen og få pengene tilbake som uansett kommer til å skje pga jeg kan angre på den nye pakken. Hadde isåfall spart en sending til og fra meg. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du kan si det sånn, hvis det er under to uker siden du fikk den, så kan du levere tilbake helt uten spørsmål.. Blir vel muligens noe annet når pakken er skadet. Men tar du en sjapp telefon til netshop, så ordner dem det nok fort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå