delete_this_account Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Har nettopp fått ecc-reg ram, og da virka maskinen, men etter et par timer skulle jeg reboote, og da funka den ikke. Den virker med den ene eller den andre prosessoren, men ikke med begge. Prosessorene ser ut til å være i orden, men maskinen klarer ikke dual. Får bare svart skjerm ved oppstart. Hd-lyset lyser, og CD-lysa blinker vilt. Får ikke engang et pip uten ram engang (skal pipe 8 ganger da). Takk. Øyvind Bertelsen Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Har du kjørt den med begge prosessorene før? Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Nå bytta jeg plass med prosessorene, vasket vekk alt artic silver med sprit, la på nytt lag, og det funka. Håper det var et problem som ikke oppstår igjen. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Nå har jeg etter ekstremt mye banning og steiking endelig fått maskinen til. Fant til slutt ut at det var kun sølt litt artic silver i de kutta L5 og L11-broene på den ene prosessoren. Brukte ei nål og vaska vekk med sprit, og til min store fornøyelse, så har jeg ikke hatt et kræsj etterpå. Så da var det kun min egen feil..... :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå