Gå til innhold

Kulturo: Sex and the City

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som om det er en skikkelig fan av serien som har anmeldt den, noe som lover bra for andre fans som vil vite om filmen er noe eller ikke. Selv falt jeg aldri helt for serien hvor middelaldrende kvinner snakker om sex, intimbarbering og legger ut om haugevis med komplekser man har. Men den var grei nok underholdning, litt synd å lese at filmen (som ventet) ikke har samme "brodden" som tv-serien (hvordan kan det da være en perfekt overgang? ^^). Ble litt overrasket at den endte på 9 etter å ha lest anmeldelsen, for den tok jo for seg endel kritiske punkter. Men de kan ikke ha vært noe som trakk nevneverdig ned.

Madammen og bestekompisen (!) er stor fan av denne her, så det blir nok en kinotur. Skulle bare mangle når jeg drar madammen med på filmer som There Will be Blood, Iron Man osv.

Lenke til kommentar

Jeg likte serien veldig godt, og så en stund fram til filmen. Det var til jeg så traileren. Virket som det hadde blitt en to timer lang tåreperse, hvor skuespillerne slet veldig med formatet. I går så jeg den, og så ille som forventet var det ikke. Riktignok syntes jeg skuespillerne slet litt med "de vanskelige følelsene", filmformatet virker uvant og lite naturlig, og dialogen var litt tung i sessen ifht til serien, men etter en litt langdryg første halvdel mener jeg den tok seg opp.

Ikke helt opp i toppen med det beste av seriens toppepisoder, men absolutt godkjent, og grei underholdning. Skal man dømme ut i fra publikummet var det kanskje en tiendedel som syntes den var så bra som anmelderen, mens resten syntes den lå mellom godkjent og ganske bra.

7/10.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid likt denne serien, men filmen ble som en lang episode. Bedre med flere episoder enn en film. Også var de dårligere skuespillere enn før. Sikkert bare jeg som har fått tanken, men de var så stive.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sett serien, men av en eller annen grunn befant jeg meg i kinosetet i kveld. Filmen var morsom og engasjerende, tro det eller ei.

Jeg går ut fra at grunnen var kvinnelig :)

Har selv sett noen episoder mer eller mindre frivillig siden de tre damene jeg bor med gjerne plutselig okkuperer stua med DVD-boksene enkelte helger. Og siden filmen vistnok skal være mye i samme gate så kan jeg se at det er "helt greit". Synes ikke serien engasjerer meg så veldig, men det er jo velprodusert og bra håndtverk.

Jeg må i alle fall ha en kvinnelig grunn før jeg ser filmen, tviler på at neste guttetur på kino blir denne, selv om vi hadde gitt den 10/10 og superlativ fra ende til annen i anmeldelsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...