Cazzo Grande Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja såvidt jeg vet er den ganske bra. Hvor mange gram fett er det i en Yoghurt fra tine? Tenker på en vanlig liten porsjonspakke, ikke lett. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Er godteri sunt? Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen ganger er godteri bra, men stort sett bare for humøret. Kan jeg fly et fly, selv om jeg ikke har noen kompetanse rundt det? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kanskje du kunne klare å lande med eit "kresj" i eit lite fly, men eit stort ett. Neppe. Kva skjer når hjernen blir til? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Den begynner å vokse! Hvorfor har sauer hvit pels? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fordi den har hvit ull Hvorfor heter mobiler mobiler egentlig, eller tak for den slags skyld? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det heter jo mobil telefon. ettersom flk er late,ble dette før eller senere forkortet til mobil når det kommer til Tak komer dette fra det norrøne ordet Taka, eller gras på topphuset. under fornorskingen som svenskene kom med under jødehatet i 39, ble dette enkelt å greit forkorta til tak. til stor forergrelse for Hitler. Hvorfor vegrer jeg meg så utrolig for å øve til eksamen. når jeg egentlig bare kjeder meg? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Fordi du er en prokrastiker, altså en kronisk utsetter. Hvorfor er det ingen som vil ut med meg på byen idag? :O Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Spennende fotball kamp på tv Hvem vinner EM? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Nederland, klart. Nå er kampen ferdig. Hvorfor har ingen tid? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå vil de sove, og noen grine pga kampen. Er det ikke synd at disse trådende ikke teller som innlegg? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 nei. Fordi dette er bare tull-ball Hvem syntes jeg er tøff? Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kanskje for din del. I og med at du svarer på annahvert spørsmål! Hva må jeg ha med i framlegget mitt, på en muntlig matte eksamen om integrasjon? Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Da må du ha med matte! :!: Har United Airlines noen boeing 747? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, United Airlines har Boeing 747. Er flåten til American Airlines utstyrt med Boeing 747? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror ikke et så stort fly kan ha så veldig gode flyteegenskaper, så nei. Dessuten så driver ikke American Airlines med flåter, men med fly. Det trodde jeg at du visste. Hvor mange parsecs brukte Han Solo på the Kessel Run? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 37,5. Hva gjør pingvinene når de skal sove? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg tror ikke et så stort fly kan ha så veldig gode flyteegenskaper, så nei. Dessuten så driver ikke American Airlines med flåter, men med fly. Det trodde jeg at du visste. Hvor mange parsecs brukte Han Solo på the Kessel Run? Jo, man kan rett og slett si at de driver med flåte. Sjekk denne linken, så kan du se hva FLÅTEN til for eksempel Lufthansa består av: http://no.wikipedia.org/wiki/Lufthansa Du tar skikkelig feil. Undersøk før du skriver noe!!! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg tror ikke et så stort fly kan ha så veldig gode flyteegenskaper, så nei. Dessuten så driver ikke American Airlines med flåter, men med fly. Det trodde jeg at du visste. Hvor mange parsecs brukte Han Solo på the Kessel Run? Jo, man kan rett og slett si at de driver med flåte. Sjekk denne linken, så kan du se hva FLÅTEN til for eksempel Lufthansa består av: http://no.wikipedia.org/wiki/Lufthansa Du tar skikkelig feil. Undersøk før du skriver noe!!! http://no.wikipedia.org/wiki/Humor Hold deg forresten til topic. Svar på den over, og spør om noe nytt Når pingvinene skal sove, så bare står de tror jeg, hmm... Kan hester sove liggende? Endret 16. juni 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, hester kan sikkert sove liggende, selv om de som oftest står. Hva vil det si å være stygg? Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 At man ikke er pen. Hvor mange dager er det i et år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå