Vikingspeider Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 De får symptomer av å ha tatt ritalin. Hvordan kan jeg tjene 20.000,- før august? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gjøre noe ulovelig eller jobbe rumpa av deg! Hvordan kan jeg få en super søt jente som har mye med meg å gjøre til å bli sammen med meg og ikke han andre ekle slaske typen? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Skyt ham. Så skyter du deg selv i armen og sier du prøvde å redde ham da terrorister kom, men greide det ikke og ble såret selv. Da blir du helt. Hvordan skal jeg få lest til historieprøven i morgen uten å være for lenge oppe? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Les headingene og gå gjennom spørsmål. Saumfare gjennom stoffet etter svar, og prøve å huske det. Går fortere og du lærer mer^^, Når er man gammel? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når man dør Er døden farlig? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, men kan dø av det. Hva er døden? Lenke til kommentar
Greva Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er bare en måte å finne ut det på! Fra hvor høyt kan et menneske hoppe ut i vannet uten å dø av det? Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er sikkert noen som har dødd av å falle en meter og ned i et vann. Kommer veldig an på. Å hoppe fra 10 meter skal hvertfall gå bra. Dersom du holder pusten og lander med bena først og samlet. Hvorfor måtte Fabio Cannavaro bli skadet før EM? ;( Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Fordi han spiller fotball, det kan vere farlig. Du kan og dø av det. Har du pult i klasserommet ditt? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Nei jeg går ikke på skole, men brukte det før. Nå har jeg pult på kontor. Har du spist frokost idag? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Såklart! Hvor mange innbyggere har Trondheim? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) 165 191 Hvorfor er jeg syk om sommeren (EDIT: våren)? Endret 10. juni 2008 av ErlendPerlend Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Muligens pollen allergi, eller fordi du har for mye hemningsløs ubeskytta sex med det som kan krype og gå.... Hvorfor sliter jeg med å våkne om morgenen Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fordi du er en skutt ape på den tiden Hvorfor er det så mange som er det`?:S Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 På grunn av trøtthet? Fins det te med hasj i? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du kan jo prøve å koke et blad eller 3:) Vil det vere noe effekt av det egentlig? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Du kan jo prøve å koke et blad eller 3 Hvor mye koster det for festivalpass på Storåsfestivalen? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 jeg vet ikke, metallica konserten i sommer kostet meg dyrt i alle fall:P er storåsfestivalen bra da? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ja såvidt jeg vet er den ganske bra. Hvor mange gram fett er det i en Yoghurt fra tine? Tenker på en vanlig liten porsjonspakke, ikke lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå