kaffebryggare Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Marihøne er mest riktig ^^ Er det mulig å slikke seg på albuen?? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Seff er det mulig... Finnes det kaniner som kan puste under vann? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, når de bruker snorkel.. Hva slags hunderase er en terrier? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) En av de med fire ben. Hva er gjennomsnittlig inntekt til en svenske? Førstepost er oppdatert! Endret 6. juni 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Neivel da prøver jeg meg med et nytt spørsmål^^, Når ble Manchester United grunnlagt? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 1878 Lurer ikke på noe nå egentlig, hva lurer du på? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hva betyr det at noe er bipolart? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 At det har to poler, en negativ og en positiv. Et vannmolekyl (H-O-H) har f.eks en positiv ende i oksygenenden, mens den har en negativ ende i hydrogenenden, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Garanti vet tydeligvis nok og vil ikke vite noe mer. Men det vil jeg! Kan en liger, altså en blanding mellom tiger og løve formere seg? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Et kriterie for en art er at den kan parre seg med sine egne individer av et annet kjønn, og få levedyktig avkom. Er en liger en art? Nei. Derfor er svaret nei Fortsatt ingen spørsmål herfra. Endret 8. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kor stor er ein ting? Det kommer ann på tingen. Hva er et dysplastisk nevus? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Eit syndrom som eg ikkje har. Kordan vil alt ende? Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Menneskene vil dø ut og nye organismer kommer til. Hva er et basaliom? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Et frammedord for meg. Hvor gammel ble Napoleon? Forresten, dere må stille nytt spørsmål når dere besvarer noe, det står i førsteposten=) Endret 8. juni 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Han ble gammel nok. Hvor mye sild er det i havet? Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nok enda. Hva er et spinaliom? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Veit ikke, google det. Er det lurt med kredittkort på utlandsreiser? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Nei! Det er veldig dumt Hvertfall i kombinasjon med alkohol^^, Hva kalles området mellom rumpa og pungen? Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kommer ann på om du bruker deres valuta eller den norske valutaen. Hva er dette: Plateepitelkarsinom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå