Slimda Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ja, og det blir videreformidlet til mennesket, til hva vi tolker som "god smak". Er det vits å sitte på jobb og jobbe, når vi uansett kommer til å dø? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ja, det kan den... Når fyres Large Hadron Collider opp? Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 når noen har funnet en lighter... hva skal jeg spørre om? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du skal spørre om et eller annet rart. Hvorfor er noen sosiale og andre usosiale? Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 fordi noen ikke liker folk... hvorfor har jeg ikke fantasi? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fordi du ikke har fantasi nok til å forestille deg at du har fantasi. Er jeg dum? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Innen noen felt er du sikkert dum, mens innen USA for eksempel ser det ut som om du klarer deg fint. Hvorfor får jeg meg ikke leilighet? Lenke til kommentar
naitsx Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 hvordan i alle dager får jeg deaktivert AHCI?! Lenke til kommentar
Flotekatt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Aner ikke.. :S Hva er det? Jeg ble sittende å lure på "kan en krysse USA på en dag" spørsmålet fra side 1, og endte opp med tankegangen om at noen hadde glemt tidssone forskjellen Ta en tur fra øst til vest, så har du faktisk 27 timer på deg i et døgn til å krysse. Om en da tar utgangspunkt i overslaget fra side 1 på 5000km fra kyst til kyst, må en da holde ca 185,2 km/t konstant på en helt rett linje mellom disse punktene. 5000/27=185,185 osv osv. At jeg gidder å skrive dette viser hvor trøtt jeg er. Så da lurer jeg på: Har jeg rett? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja det ser nesten sånn ut! Beste svaret hittil! *stjerne i boka* Hvorfor er vi Nordmenn så forbanna trege og sosialt underutviklet i forhold til andre nasjonaliteter? Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi det er så kaldt at vi må være innendørs store deler av året i stedet for å være ute og være sosiale. Hvor blir det av "den andre sokken" i sokkeparet som ALLTID forsvinner når man vasker sokkene? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Det er sokkeskatt som blir automatisk trukket fra din sokkekonto. De kan du ikke få tilbake. Hvorfor er alkohol lov men ikke hasj? Hasj er jo som mange vet mindre avhengihetsskapende, og faktisk mindre skadelig enn alkohol. Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er sokkeskatt som blir automatisk trukket fra din sokkekonto. De kan du ikke få tilbake. Hvorfor er alkohol lov men ikke hasj? Hasj er jo som mange vet mindre avhengihetsskapende, og faktisk mindre skadelig enn alkohol. Fordi Stortinget har bestemt det. Hvorfor bør Norge avstå Østlandet til Sverige? Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fordi østlendingane er dei einaste vi har råd til å miste. Kva kom først, høna eller egget? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Egget. Hvorfor ventet jeg med å svare i 2min bare for å kunne poste kl 1337? Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Egget. Hvorfor ventet jeg med å svare i 2min bare for å kunne poste kl 1337? Forde du postet 1237 Hvor lang tid tar det for en 2 åring å klippe en sau med en papirsaks? Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det spørst hvor fort han klipper. Hvorfor er facebook så populært? Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Forde folk orker ikke gå ut for å møte folk. Hvorfor kom jeg opp i matte i muntlig i morra?? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du har en helvetes uflaks. Hvorfor finnes håndball? Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Forde folk uten bein skal ha noe å gjøre. Hvorfor må folk legge ut virus å "kle dem ut" som ting du tror du har bruk for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå