Slimda Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fordi du er allergisk mot reiser. Hvorfor er ikke jeg allergisk? Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 fordi allergi er oppskrytt ! hvorfor er jeg røyksyk nå ? Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Fordi du ikke har røyk. Hvorfor er ingen med på nytt på nytt leken her på forumet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Fordi den er forferdelig kjedelig og jeg har aldri hørt om den. Hvorfor er godt krydra mat godt? Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Du kan ikke si den er forferdelig kjedelig uten du vet hva det er? ON topic: Det er ikke godt, bare noe i hjernen din som sier det er godt. Hvorfor er det jobb imorgen? Endret 5. august 2008 av VetatioN Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er jobb i morgen fordi det er vanlig uke dag og felles ferien er over Får man mye kviser av nudler ? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hvis du dytter dem inn i nesekanalen, gjennom halsen, forbi ribbeina, gjennom den store blodåren på låret, forbi kneskåla, langs leggen og helt ut til "tæsane" så er det en viss sjans for kviser. Blir neste skoelår kjipt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du skal på skolen, såklart det blir kjipt. Hvorfor regner det? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fordi høyere makter ønsker at vi mennesker skal plages... Hva er verdens største by hvis man regner etter antall personer som er syke på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Alle japanere er helt skrudd i hodet, og derved syk, derfor vil jeg si Tokyo. Dahls eller Nordlanspils? Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ingen av delene, foretrekker en kald Carlsberg(på flaske såklart). Hvorfor må jeg pisse nå? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du må pisse nå fordi en viss ting i din kropp holder på å renne over. Er jeg over 90 år gammel? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja. Kroppen din er bygd opp av materiell som har eksistert siden tidenes morgen. Er Wall-E bare den mest geniale filmen ever? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nei, Wall-A er mest genial Hvorfor får man direktesendt tvbilde av å legge til en en antenne oppå tv -en? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Fordi antennen tar inn signaler som sendes i hytt og pine fra diverse sendere. Hvor mye varmeenergi målt i watt gir et gjennomsnittlig friskt menneske fra seg på en time? Lenke til kommentar
svangstu Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 det kommer ann på om personen er tempramentsfull. Hvilke to var de største av de antikke greske polisstatene? Lenke til kommentar
joker? Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 hvem vet:P 5999488+99388837773=????????? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) 99 394 837 261 Er det lenge til den perfekte mobiltelefonen kommer, og når den kommer, hva kommer til å skje med markedet? Endret 9. september 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Den perfekte mobiltelefonen har allerede kommet, men den ble forbi gått i stillhet fordi den ikek hadde Bling Bling funksjoner som alle anse som høyst viktigst. Hvorfor er solen gul? Lenke til kommentar
Jaezred Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fordi den ikke er blå Kan grøt føle smerte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå