AT1S Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du har nok sinnsykt vondt i hodet nå fordi det er noe oppe i hodet ditt som ikke er som det burde være! Er det masse fint å se på YouTube? Det kommer litt ann på hva du liker å se på. Definisjonen på fint varierer fra person til person. Hvorfor virker ikke ATi drivern min i Ubuntu? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du har nok sinnsykt vondt i hodet nå fordi det er noe oppe i hodet ditt som ikke er som det burde være! Er det masse fint å se på YouTube? Det kommer litt ann på hva du liker å se på. Definisjonen på fint varierer fra person til person. Hvorfor virker ikke ATi drivern min i Ubuntu? den gjør ikke det, du bare tror det åssen kan man gå med hodet (ikke noen armer, bare bevege på nakken)? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du må ha fjeset mot bakken (panna på bakken), og så spenner du nakken slik at du hopper fram. Haka skal helst treffe rett over brystkassa når du utfører bevegelsen med nakken. Hele denne bevegelsen utføres mens hodet vender nedover og beina står i været. Er de nye XTZ 89 (front) gode høyttalere? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Jag har lyssnat på dem en liten sväng, alldeles för lite för att göra en fullständig värdering dock. Men det lilla jag hörde lät bra för pengen. Det jag slogs av var diskanten som lät väldigt ren. Finnes det kurs i googling? Lenke til kommentar
svangstu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det gjør det Hcor får jeg kjøpt billig AC adapter til min laptop? Så en på Clas Ohlson, men den kostet 600 kr. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tjo,tja,nei,kanskje. Får eg til å skrive buzzard? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tjo,tja,nei,kanskje. Får eg til å skrive buzzard? Ja. Hvilken bil skal jeg kjøpe meg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja. Hvilken bil skal jeg kjøpe meg? Mazda RX8 Åssen skal jeg kle meg i morgen? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du skal ikkje kle deg i mårra. Kva ønsker eg meg til jul? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du skal ikkje kle deg i mårra. Kva ønsker eg meg til jul? Ny gitar!!! Hva Wobbe settpunktet er på analysatoren? M Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) hmm nvm meg. Endret 7. juli 2008 av galskapen Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Ny gitar!!! Hva Wobbe settpunktet er på analysatoren? M Øhm.. 42? Hva er det beste digitale speilreflekskameraet for pengene? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Øhm.. 42? Hva er det beste digitale speilreflekskameraet for pengene? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324381 Hvem har telefonnummeret 222? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Øhm.. 42? Hva er det beste digitale speilreflekskameraet for pengene? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324381 Hvem har telefonnummeret 222? Ingen har det nummeret... Hvilken 32" tv til under 5000,- er best? Lenke til kommentar
svangstu Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Finn åtte norske ord ut av bokstavene OLSKRE. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Se Er Los Les Kro Sol Ros Lek Finn elleve norske ord ut av bokstavene AUGDIBU Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gud Bud Au (onomatopoetikon) Dau Gi Ga Bu Du Dag ?? ?? Finnes det 11 norske ord i AUGDIBU i det heile tatt? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Sannsynligvis ikke, jeg så ikke flere enn deg hvertfall. Blir det regn i Trøndelagen idag? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, det blir det ikke (håper vi). Hvem har kjøpt opp Lidl's norske butikker? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke Rema 1000 da? Er det nerdete av meg å kalle Rema 1000 for Rema 8? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå