Gå til innhold

Spør om det du lurer på akkurat nå-leken

Anbefalte innlegg

Ja, det er nok mange som spiser potetgull til visse tider ja...

Hvorfor har folk mobiltelefon når det er skadelig med all strålingen mobiltelefonen sender ut?

Fordi folk driter i det så lenge det er nyttig eller godt, akkurat som alkohol, røyk, godteri, potetgull, bil.

Hvorfor lurer jeg ikke på noe nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer an på dialekten det vel, jeg er trønder og sier ete, eller "et" da. :p

Hva brukte Hendrix som gjorde at han døde?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Death

Early on September 18, 1970, Jimi Hendrix died in London under circumstances which have never been fully explained. He had spent the later part of the evening before at a party and was picked up by girlfriend Monika Dannemann and driven to her flat at the Samarkand Hotel. According to the estimated time of death, he died shortly afterwards.[90]

Dannemann claimed in her original testimony that Hendrix the evening before, unknown to her, had taken nine of her prescribed Vesperax sleeping pills. According to the doctor who initially attended to him, Hendrix had asphyxiated (literally drowned) in his own vomit, mainly red wine.[91] For years, Dannemann publicly claimed that Hendrix was alive when placed in the back of the ambulance. However, her comments about that morning were often contradictory, varying from interview to interview.[92] Police and ambulance statements reveal that there was no one but Hendrix in the flat, and not only was he dead when they arrived on the scene, but had been dead for some time.[93]

Lyrics to a song written by Hendrix and found in the apartment, led Eric Burdon to make a premature announcement on the BBC TV program 24 Hours, that he believed Hendrix had committed suicide.[94] Following a libel case brought in 1996 by Hendrix's long-term English girlfriend Kathy Etchingham, Monika Dannemann committed suicide, though her later lover, Uli Jon Roth, has made accusations of foul play.[95]

Hvor mye veier jorda (planeten)?

Lenke til kommentar

Det spørs om du har øynene lukket eller ikke... xD

En matematiker arrangerte fest for kollegene sine. Som alltid når matematikere samles, blir det knasket matematikk-nøtter. Verten sier: "Jeg har tre døtre. Produktet av alderen til disse er 72". Etter litt tenking sier matematikk-gjestene: "Det er ikke nok opplysninger". Verten svarer så: "Summen av aldrene er det samme som husnummeret mitt". Gjestene som kjenner husnummeret sier til verten at de framdeles ikke hadde nok opplysninger til å løse oppgaven. Da sier verten: "Den eldste datteren min liker jordbæris". Da klarte gjestene å oppgi alderen til hver av døtrene. Hvor gamle var døtrene og hvordan kunne gjesten komme fram til det?

Endret av svangstu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...