TST Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 I juli er det klart for PC-utgaven av Devil May Cry 4. Her er en spillbar demo. Les mer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Spilte demoen på ps3, ganske morro Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvorfor kom det opp passord prompt fra kentw.raw.no når jeg gikk inn på denne artikkelen ? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kult! Gleder meg til å få testet dette, skal snart handles inn til enten PC eller PS3. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har selv spillt dette på PS3 og hadde det rimelig morro i noen timer. Nå lånte jeg det av en kamerat, så jeg har jo på en måte spillt det gratis, men hadde det vært slik at jeg hadde betalt 499 kr for det, så hadde jeg ikke synes det var verdt prisen. 299 hadde vært en bedre pris. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Er det bare meg install fila var jævla treig til? Fikk nå installert det, men gikk ikke akuratt fort. Endret 5. juni 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Gamer.no skrev: "og det blir mulig å nyte spillet med 120 bilder i sekundet." Hva mener du med det? Kan man ikke kjøre det i mer enn det? Og hvis man har en dårlig PC så blir jo det lavere... Og det må også sies at denne demoen var en stor skuffelse. Ikke det at jeg hadde noen stor forventning til et PC spill fra Capcom, de er vanligvis katastrofale. Først tok det 2 timer å laste ned filen. Så tok det 30 min å pakke ut filen, så 30 min å starte install wisard, så 40 min å installere det. Og dette gjelder begge filene som kom med. Så etter flere timer på å instalere fielene, så tenkte jeg at dette må være bra siden det tok så lang tid å installere det. Men nei. Når jeg skulle spille, så stod det error cant find ette eller annet. Damn! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor kom det opp passord prompt fra kentw.raw.no når jeg gikk inn på denne artikkelen ? En aldri så liten teknisk tabbe fra undertegnede, som ble rettet opp i så fort vi ble klar over den. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gamer.no skrev: "og det blir mulig å nyte spillet med 120 bilder i sekundet." Hva mener du med det? Kan man ikke kjøre det i mer enn det? Og hvis man har en dårlig PC så blir jo det lavere... Og det må også sies at denne demoen var en stor skuffelse. Ikke det at jeg hadde noen stor forventning til et PC spill fra Capcom, de er vanligvis katastrofale. Først tok det 2 timer å laste ned filen. Så tok det 30 min å pakke ut filen, så 30 min å starte install wisard, så 40 min å installere det. Og dette gjelder begge filene som kom med. Så etter flere timer på å instalere fielene, så tenkte jeg at dette må være bra siden det tok så lang tid å installere det. Men nei. Når jeg skulle spille, så stod det error cant find ette eller annet. Damn! Prøvde du faktisk demoen eller slang du bare ut at det var en skuffelse pga dine tekniske problemer? Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gamer.no skrev: "og det blir mulig å nyte spillet med 120 bilder i sekundet." Hva mener du med det? Kan man ikke kjøre det i mer enn det? Og hvis man har en dårlig PC så blir jo det lavere... Og det må også sies at denne demoen var en stor skuffelse. Ikke det at jeg hadde noen stor forventning til et PC spill fra Capcom, de er vanligvis katastrofale. Først tok det 2 timer å laste ned filen. Så tok det 30 min å pakke ut filen, så 30 min å starte install wisard, så 40 min å installere det. Og dette gjelder begge filene som kom med. Så etter flere timer på å instalere fielene, så tenkte jeg at dette må være bra siden det tok så lang tid å installere det. Men nei. Når jeg skulle spille, så stod det error cant find ette eller annet. Damn! WOW! "En stor skuffelse" og du har ikke spilt demoen en gang. Congrats! :!: Lenke til kommentar
lalapapa Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 tar det lang tid og laste ned?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg