Din_Laban Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 haha, genialt steina. Kjipt at den ikke kommer med Linux... Kjipt at den ikke kommer med dama... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjøpte nettopp en Macbook Air..sjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt mac før. Etter å ha testa det litt så fungerer det jo bare utrolig bra og problemfritt.. Dyrt? Det er litt mye å gi for en pc uten helt spesielle spesifikasjoner for meg ihvertfall(jaja, macbook air er vel en av de bedre da du ikke får samme spesifikasjonene på en liknende pc, men allikevel) Joda, litt stiv pris er det. Halve prisen er vel design regner jeg med.. men nå gjorde jeg ikke et forsøk på å kjøpe billigste pcen heller.. Lenke til kommentar
Del Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er ikke dette at Linux bruker så lite ressurser også litt oppskrytt? Bruker Linux Mint i tillegg til XP nå min bærbare, og synes ikke at den kjører raskere - tvert i mot noen ganger. HD-filmer spiller av bedre i XP enn Linux.Codec'ene til linux yter bedre enn de du får til windows, så dette er feil med mindre du har et skjermkort som avlaster CPU på XP, men ikke på linux. Både Mplayer, VLC og Kaffeine vil gi deg meget god ytelse på HD materiale.Canon gir ikke ut drivere til LinuxLikevel er mye Canon hardware greit støttet, og mer for hver dag. For mitt vedkommende er det helt uinteressant å kjøpe MSI, de har laget masse dritt opp gjennom tidene, og at de ikke sørger for skikkelig hardware (=hardware som har åpne spesifikasjoner slik at jeg ikke er avhengig av hvorvidt MSI selv gidder legge ut en de-bugget driver) utelukker produktet for min del. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Lei av alle EEE artiklene og EEE-killer artiklene ! Ingenting av dette er jo tilgjengelig her i Norge :-( Kunne nesten ikke vært mer enig. Det er grense for hvor moro det er å lese om noe en må enten kjøpe på eBay eller reise til utlandet for å få tak i. Denne kommer vel ikke til Norge før 2009 engang? Er da ikke noe stress å bestille fra eBay. Penger spart, levert hjem på døren. Hva klager du over egentlig? Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 mac = dyrt og ræva kundeservice, som er helt uaktelt for min del. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Lei av alle EEE artiklene og EEE-killer artiklene ! Ingenting av dette er jo tilgjengelig her i Norge :-( Kunne nesten ikke vært mer enig. Det er grense for hvor moro det er å lese om noe en må enten kjøpe på eBay eller reise til utlandet for å få tak i. Denne kommer vel ikke til Norge før 2009 engang? Er da ikke noe stress å bestille fra eBay. Penger spart, levert hjem på døren. Hva klager du over egentlig? slike ting som garanti og reklamasjon er viktig for visse som kanskje ikke har noen tusenlapper å hive etter ett kallenavn på ebay som sender pakker fra en leilighet i hong kong. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har bare gode erfaringer med eBay. Kjøpte meg nettopp et BeyerDynamic DT770 PRO til 750 kr! Neste blir en Nokia N810. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå