@ndreas Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg skal kjøpe nytt kabinett og hovedkort, men er ikke sikker på om de passer sammen. Er det noen som vet noe om dette? Hvis noen har positive/negative erfaringer med kabinettet, vær snill å si fra Kabinett: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...13&GrpID=6&s=pl Hovedkort: Elitegroup K7S5A ATX DDR+SDRAM UDMA100 Hovedkort for socket a: AMD Duron, Athlon og Athlon XP prosessorer med 200/266FSB. Du kan benytte enten SD ram eller DDR ram på dette kortet. Hovedkortet er fra multicom.no 2 x DDR (maks 1 GB: PC200/266) eller 2 x SD DIMM (maks 1 GB: PC100/133) ATA 100 Chipset SiS735T 5 x PCI, 1 x AGP (4x), 1 x AMR, 2 x USB Integrert lydkort: AC97 Audio Codec Hvis disse ikke passer, er det noen som vet om andre kabinetter? :-? [/b] Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 skulle gå bra sammen de. har selv et sånn kabinett (svart dragon mener jeg) og det er helt greit. skiller seg kanskje ikke ut på LAN, men det er greit og utbyggingsvennlig. i mine øyne er det et godt kjøp. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Må dere slutte me disse snobbette faktene!!! Chieftec er altfor parangende ! Alt du trenger er en tom bruskasse og et par ruller med teip , så har du et kabinett Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 prisen på lian li synker stadig... Se www.quad.no og www.microplex.no Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hvis du er en som laner mye.. burde du være litt sterk.. kassa veier jo 12 kg.. lian li kabinetter osv veier 4-5 kg.. chieftec er jo ikke så ille.. fine å bygge i osv.. men vekta er ikke den beste Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har et kabinett akkurat slik du har tenkt på(Chieftec Matrix sølv) Jeg syntes at det er et kjempe kabinett, ingen ulemper, god plass inni kabinettet pluss det er ganske kult! Kjøp det du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå