*Magnus* Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dette blir stas, likte crysis veldig godt (til og med part 2), så dette ser jeg Virkelig fram til Lenke til kommentar
boglito Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Når det er sagt har han også uttalt at Crysis ble kraftig rammet av piratkopiering (og dårlig salg i USA, som jo er en konsoll-nasjon) så en eller annen form for konsollversjon er nok ikke utelukket for evig tid. Jeg vil ikke si at 3 millioner eksemplarer er dårlig salg på verdenbasis. Antyder du at det er dette Crysis har solgt? I så fall må jeg nesten få lov til å lure på hvor du har lest det... Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 gleder meg helt utrulig til spillet kommer ut.synes hele crysis var noe av det beste fps jeg har spill noen gang.håper at spillet har flere kjøretøy innslag enn crysis hadde.dette spillet kommer veldig høyt på min liste over spill som kommer ut i år.jeg synes at crytek burde legge online aktivering i spillet slik at det blir vanskeligere og piratkopier spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Når det er sagt har han også uttalt at Crysis ble kraftig rammet av piratkopiering (og dårlig salg i USA, som jo er en konsoll-nasjon) så en eller annen form for konsollversjon er nok ikke utelukket for evig tid. Jeg vil ikke si at 3 millioner eksemplarer er dårlig salg på verdenbasis. Spillet har solgt over 1mill, Wikipedia er din venn... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Spillet har solgt over 1mill,Wikipedia er din venn... Det er ikke ferske tall. Google er din venn... Lenke til kommentar
boglito Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Spillet har solgt over 1mill,Wikipedia er din venn... Det er ikke ferske tall. Google er din venn... Finn gjerne frem "ferske" tall, for i dette tilfellet er ikke Google din venn... Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Uansett så er ikke 1 mill så dårlig heller da egentlig Men den infoen er jo faktisk litt gammel så har sikkert solgt en del mer nå da. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 1 mill er veldig bra, men skjønner jo fortsatt at selskapet ikke er fornøyd pga. piratkopiering. Er litt i tvil om hvorvidt den her kommer til å holde seg PC eksklusiv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Når det er sagt har han også uttalt at Crysis ble kraftig rammet av piratkopiering (og dårlig salg i USA, som jo er en konsoll-nasjon) så en eller annen form for konsollversjon er nok ikke utelukket for evig tid. Jeg vil ikke si at 3 millioner eksemplarer er dårlig salg på verdenbasis. Antyder du at det er dette Crysis har solgt? I så fall må jeg nesten få lov til å lure på hvor du har lest det... EA annonserte 31. januar i år at Crysis hadde passert 1 million solgte: http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=612 Ser at den infoen om 3 millioner viser seg å være feil. Uansett er det solgt godt over 1 million. Det brukte 2 måneder på å nå 1 million. Det burde være i nærheten av 2 millioner nå. Endret 5. juni 2008 av TCi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 flott, da må jeg sprenge budsjettet på nytt skjermkort og ny prosessor, thats great ! (noen som vet om maskin specs blir høyere oppdatert ?) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Blir nok mye av det samme som Crysis, da det også er mange optimaliseringer i motoren, i tillegg til forbedringer grafisk. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Når det er sagt har han også uttalt at Crysis ble kraftig rammet av piratkopiering (og dårlig salg i USA, som jo er en konsoll-nasjon) så en eller annen form for konsollversjon er nok ikke utelukket for evig tid. Jeg vil ikke si at 3 millioner eksemplarer er dårlig salg på verdenbasis. Antyder du at det er dette Crysis har solgt? I så fall må jeg nesten få lov til å lure på hvor du har lest det... EA annonserte 31. januar i år at Crysis hadde passert 1 million solgte: http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=612 Ser at den infoen om 3 millioner viser seg å være feil. Uansett er det solgt godt over 1 million. Det brukte 2 måneder på å nå 1 million. Det burde være i nærheten av 2 millioner nå. Og i tanke så ser jeg att konsollversjonene av GTA IV har solgt over 8.5 millioner eksemplarer på litt over 1 måned, noe som denger Crysis veldig lett vil jeg si! Hadde Crysis vert multiplattform så hadde det solgt over 3 millioner på 1 måned, sann mine ord! Viss ikke noen tror att GTA IV har solgt det så legger jeg til en link! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Når det er sagt har han også uttalt at Crysis ble kraftig rammet av piratkopiering (og dårlig salg i USA, som jo er en konsoll-nasjon) så en eller annen form for konsollversjon er nok ikke utelukket for evig tid. Jeg vil ikke si at 3 millioner eksemplarer er dårlig salg på verdenbasis. Antyder du at det er dette Crysis har solgt? I så fall må jeg nesten få lov til å lure på hvor du har lest det... EA annonserte 31. januar i år at Crysis hadde passert 1 million solgte: http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=612 Ser at den infoen om 3 millioner viser seg å være feil. Uansett er det solgt godt over 1 million. Det brukte 2 måneder på å nå 1 million. Det burde være i nærheten av 2 millioner nå. Og i tanke så ser jeg att konsollversjonene av GTA IV har solgt over 8.5 millioner eksemplarer på litt over 1 måned, noe som denger Crysis veldig lett vil jeg si! Hadde Crysis vert multiplattform så hadde det solgt over 3 millioner på 1 måned, sann mine ord! Viss ikke noen tror att GTA IV har solgt det så legger jeg til en link! Vel, blir jo helt feil å sammenligne de to spillene sånn sett. GTA har jo en enorm mye større hype etter sine forrige spill, og for å ikke snakke om at det har kostet 1 millard kr å utvikle det, Crysis kommer ikke i nærheten engang av det tenker jeg. At det hadde solgt bra på konsoll hadde det vell sikkert, hvis de hadde fått med noen av de grunnleggene tingene som gjør gameplayet så bra, altså det enormt brae graffikken og fysikken. Dette finner vi jo fort ut den dagen spillet kommer ut på konsoll, hvis Crytek forsatt har planer om det. Endret 6. juni 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Crysis Warhead er et helt nytt spill med en ny helt og historie. Hovedpersonen denne gangen er en av medsoldatene dine fra Crysis, sersjant Michael «Psycho» Sykes, og handlingen foregår parallelt med historien i det første spillet. Sersjant Sykes skal være mer aggressiv og pågående en hovedpersonen i Crysis, men har de samme nano-kreftene. Huh? Hvis historien foregår parallelt med historien fra Crysis 1, hvordan kan den da være ny? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ny som i at spillet kommer etter crysis 1 smarten Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Og i tanke så ser jeg att konsollversjonene av GTA IV har solgt over 8.5 millioner eksemplarer på litt over 1 måned, noe som denger Crysis veldig lett vil jeg si! Hadde Crysis vert multiplattform så hadde det solgt over 3 millioner på 1 måned, sann mine ord! Viss ikke noen tror att GTA IV har solgt det så legger jeg til en link! GTA er en enorm og etablert franchise, noe ikke Crysis er. Du kan ikke sammenligne det en gang. Godt over 1 millioner for en ny IP er ganske bra. Enda mer imponerende med tanke på systemkravene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Crysis Warhead er et helt nytt spill med en ny helt og historie. Hovedpersonen denne gangen er en av medsoldatene dine fra Crysis, sersjant Michael «Psycho» Sykes, og handlingen foregår parallelt med historien i det første spillet. Sersjant Sykes skal være mer aggressiv og pågående en hovedpersonen i Crysis, men har de samme nano-kreftene. Huh? Hvis historien foregår parallelt med historien fra Crysis 1, hvordan kan den da være ny? Vell, la oss si at du putter 2 personer ned på sin øy, begge på hver sin side av øya. Begger opplever noe helt annet, og for derfor 2 forskjellige historier å fortelle. Derfor blir historien til Psyko annerledes enn Nomad sin, og vi får en "ny" historie. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nå har ikke jeg spilt igjennom singleplayerdelen av Crysis på lenge, men mener å huske at Nomad og Psycho møtes litt senere i spillet igjen? Evt. hva gjør Psycho da (i originalen)? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Blir litt spesielt dette da, i værste fall blir det helt likt "tidsmessig" med samme slutten slik at vi må vente enda lenger for og få en avslutning :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg