FjuskeN Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 for å nevna spel, så har mpx bioshock t 195,- og EA skate. t 199,-. dette e kongespel Er berre 13 år.. Traileren ser spooky ut :S hehe. e 18 års grensa på spelet med god grunn...muterte jævlar overalt den ledningen følger med i play&charge-settet, som også inkluderer et batteri. play&charge-settet ? Sorry for at eg spørr... Men natti <3 snakkis i mårra men berre svar du Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=82298 Lenke til kommentar
FjuskeN Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Er det med i dei batteri pakkene ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg hiver meg på her. xboxen min døde her om dagen, siden der er gammel så gidder jeg ikke reparere den, ettersom at jeg vil ha hdmi. Jeg har harddisk, 2 trådløse kontroller + guitarhero guitar da. Hvis jeg kjøper Arcade, setter i min harddisk. Vil jeg kunne bruke den akkurat som min gammle var ? Bare med hdmi ? Føler nemlig heller for å bruke 1600 på arcade, istede for 3-4k på enn anna. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvis jeg kjøper Arcade, setter i min harddisk. Vil jeg kunne bruke den akkurat som min gammle var ? Bare med hdmi ? Jepp, harddisken er den samme. HDMI har ikke noe med harddisk å gjøre. Du må dog kjøpe en HDMI-kabel ved siden av, det følger ikke med Arcade eller pro. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Er det med i dei batteri pakkene ? nei. 1 stk play&charge sett inneholder 1 stk. ledning og 1 stk. batteri. 1 stk batteri inneholder bare ett batter Endret 6. juni 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvis jeg kjøper Arcade, setter i min harddisk. Vil jeg kunne bruke den akkurat som min gammle var ? Bare med hdmi ? Jepp, harddisken er den samme. HDMI har ikke noe med harddisk å gjøre. Du må dog kjøpe en HDMI-kabel ved siden av, det følger ikke med Arcade eller pro. 1. Vet såppas at harddisk og HDMI ikke har noe med hverandre å gjøre. Var heller om jeg kan bruke enn arcade som enn helt vanlig xbox hvis jeg har harddisken, altså uten noe slags handicap. 2. HDMI kabel er ikke noe stress. Poenget var at min 360 ikke har HDMI kontakt. Lenke til kommentar
FjuskeN Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Så eg skal lizm kjøpe meg to slike play&charge set ? Istede får 2 batteri? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 1.Vet såppas at harddisk og HDMI ikke har noe med hverandre å gjøre. Var heller om jeg kan bruke enn arcade som enn helt vanlig xbox hvis jeg har harddisken, altså uten noe slags handicap. 2. HDMI kabel er ikke noe stress. Poenget var at min 360 ikke har HDMI kontakt. Du kan bruke den nye Xbox 360 Arcade med HDMI med din harddisk helt fint, da skulle det meste være klart, løp og kjøp Lenke til kommentar
FjuskeN Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Mitt spørsmål då ? :S Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du kan kjøpe separate batterier, så du trenger bare ett play & charge kit med mindre du vil lade kontrollene samtidig. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) 1.Vet såppas at harddisk og HDMI ikke har noe med hverandre å gjøre. Var heller om jeg kan bruke enn arcade som enn helt vanlig xbox hvis jeg har harddisken, altså uten noe slags handicap. 2. HDMI kabel er ikke noe stress. Poenget var at min 360 ikke har HDMI kontakt. Du kan bruke den nye Xbox 360 Arcade med HDMI med din harddisk helt fint, da skulle det meste være klart, løp og kjøp Og den vil da være helt normal ? Trådløse kontrolle etc ? Oi, forresten. Hvordan skal jeg gjøre det med souround anlegget da ? I og med at det er ei ledning rett fra xboxen og inn i forsterkeren ? Endret 6. juni 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
FjuskeN Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Burde eg kjøpe dette ? ? Det er jo ganske smooth det der =) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Og den vil da være helt normal ?Trådløse kontrolle etc ? smile.gif Alt vil være helt i sin skjønneste orden. Endret 6. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Burde eg kjøpe dette ? ? Det er jo ganske smooth det der =) Så bra ut, bortsett fra at du får de eldste av de spillene mye billigere enn det som står der. Endret 6. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Og den vil da være helt normal ?Trådløse kontrolle etc ? smile.gif Alt vil være helt i sin skjønneste orden. Enn det med sourounden ? Hva er det jeg trenger da ? Jeg vil jo helst beholde sourounden min Lenke til kommentar
FjuskeN Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Burde eg kjøpe dette ? ? Det er jo ganske smooth det der =) Så bra ut, bortsett fra at du får de eldste av de spillene mye billigere enn det som står der. hvordan da ? Lenke til kommentar
FjuskeN Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Og den vil da være helt normal ?Trådløse kontrolle etc ? smile.gif Alt vil være helt i sin skjønneste orden. Enn det med sourounden ? Hva er det jeg trenger da ? Jeg vil jo helst beholde sourounden min Kan dere vere så veldi snill og slutte stjele min post ? Eller du kan jo starte posten med dette teiknet: +?+ Sån at eg ikkje trenger og lese all the time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå