Gå til innhold

Kjøp av Xbox 360 !

Anbefalte innlegg

Hallo!

Eg har noen penger eg ikkje veit hva eg skal bruke på..

Surfa litt på YouTube .. Så fant eg xbox 360!

Ser veldi tøft ut ! ;)

Men noen som veit hvor eg kan få det billigest muli ?

Her er noe eg må ha med:

Spill:

- Gears Of War

- BattleField: Bad Company

- Halo 3

- Call Of Duty 4

Tilbehør:

- 2 kontroller

- Headsett

- HDD på ca 20 GB (Veit ikkje hvorfor vi trenger HDD men sikkert vikti)

- Og kablene som må til (Og til Internett spilling)

Spørsmål

- Hvor mye koster det og spille online i måneden ?

- Er det lett og få "Ring of Death" ?

- Hva må eg gjøre vist eg får "Ring of Death" ?

- Hvor får eg dette billigest ?

- Noen andre spill eg burde ha ?

- Og sist: Burde eg kjøpe dette?

Mvh: N33con

Endret av n33con
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisguiden e grei å bruka der.Spel finne du billigt her. Unngå å kjøpa Premium-konsollen som inkludere spelå forza 2 og viva pinata. denne har gammalt chipset og har større mulghet for å få rrod. viss du ska kjøpa konsollen i butikk kan du se etter "175w" på lappen der strekkoden e. då får du falcon chipset (som e det nya).

siden du vil ha 20 gb hdd bør du kjøpa ein premium/pro. då må du kjøpa hdmi-kabel utenom dersom du ska bruka det.

headsett følger med i alle versjonene (vertfall premium/pro og elite). 1 stk håndkontroller følge med, så du må kjøpa ein utenom.

hdd trenge du t å lagra demoar, nedlastbart materiale og media på dersom du vil det. xbox live gold (som du trenge for å spela online) koste 500 kr pr. år

edit: ved rrod ringe du t service, så komme de og hente konsollen, og du får den igjen etter gratis reperasjon. tror det tar ca. 2 uker t vanlig. men dette problemet er som sagt møje mindre på konsollar med nye chipsett

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Okey... må jo ikkje ha HDD då.. Men hadde vert kjekt og ha.. :p

Går det ikkje ann og lizm kjøpe ein xbox uten HDD ? Samme hva sort.. ?

Så kjøpe ein HDD manuelt så sette den på ?

Og BTW: Hva heter den xboxen eg burde ha ?

Lenke til kommentar

premium/pro og koste ca 2000,-(kalles begge deler) har hdd på 20 gb. elite har 120 gb og koste ca 3000,-. arcade har minnekort på 256 mb og koste ca 1500. sistnevnte e lika god som elite (utenom hdd da ;) ) men någen spel som blant aent burnout paradise trenge hdd for online-speling

Lenke til kommentar

jepp, men du må kjøpa hdmi-kabel (eller komponent) for å få hd viss du har tv som støtte det.

edit1:live gold kan du kjøpa når du får konsollen gjennom live marketplace

edit2: viss du seinare vil skaffa deg hdd, kan du/må du kjøpa ms sine hdd på 20 gb (ca 700,-) eller 120 gb(ca 1400,-)

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

tja. eg syns livet e enklare med hdmi, siden d bare e ein kobling, og kan kjøpast på f.eks biltema, clas ohlson...någen tv-er behandle signaler fra kompnent dårligare enn fra hdmi, og ikkje alle støtte 1080p over komponent (vett kje om xboxen jørr det heller). så eg ville anbefalt hdmi-kabel

edit: ka tv har du, og ska du bruka stereo/surround-anlegg?

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar
tja. eg syns livet e enklare med hdmi, siden d bare e ein kobling, og kan kjøpast på f.eks biltema, clas ohlson...någen tv-er behandle signaler fra kompnent dårligare enn fra hdmi, og ikkje alle støtte 1080p over komponent (vett kje om xboxen jørr det heller). så eg ville anbefalt hdmi-kabel

okey... Men trur eg venter til seinere med HDD eg...

Eg trenger vell ikkje HDDen til og spille online på noen av dei 4 spillene eg skal ha ?

Eller snakke med venner.. ? Eller må eg det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...