Gå til innhold

Ditt inntrykk av Battlefield: Bad Company demo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å konkludere; Hvorfor spille dette når man har CoD?

 

 

Fordi dette er et annet type krigs-spill enn CoD4, dette har med kjøretøy og ymse andre fasiliteter.

Det er større, og det burde egentlig åpne mer for en taktisk helaften når det gjelder krigs-spill.

 

dessverre er det ingenting ved demoen som for meg innfrir.

Lenke til kommentar

Fra ein annen tråd ;

 

Var med på BETA`en, og blei ikkje imponert i heile tatt. Måten Frostbite motoren håndterte lydene var forderdelig, med altfor mye "pip i ørene og bli døv" effekter. Kontrollene var heilt elendige med ein maksimal sense på kontrollen som bare var til å le av. Kontrastforholdene inne i bygg var umulig å forstå seg på, eg kunne ikkje se ein forbanna dritt. Det var rett og slett lite motiverende og kjedelig å begi seg ut på makkverket.

 

Det var da, dette er demoen. Eg hadde ikkje trodd at det skulle bli så mange forbedringer..men herregud eg tok feil. Lydene er utrolige, det drønner og det skytes fra alle hold. Og det merkes når man kjører 5.1, det tar fullstendig av. Skudd/nedslag fra avstand høres heilt konge ut, ikkje minst når det pepres og sprenges rett rundt deg, da sitter eg å ler rett og slett. Dette var noe heilt annet enn det eg opplevde under BETA`en.

 

Det første eg la merke til var kor mye bedre kontrollene var, man kan faktisk justere sensen. Det utgjorde mirakler. Alt føles tightere. Ting fremstår som litt rotete og uoversiktelig i starten, men etter ein liten stund fikk eg meir oversikt og kunne bidra meir effektivt for laget. Personlig liker eg våpenlydene og følelse meget godt, i likhet med COD4.

 

Etter så mye klaging og syting fra min side etter BETA,kan eg ikkje si annet enn at demoen tok meg på senga ganske hardt. :) Det har blitt noen timer med denne de siste dagene, og det skal sies at eg går igjennnom det eg kaller å vere fullstendig utbrent på spill. Så det at eg faktisk greier å spille timevis i strekk på demoen sier sitt for min del.

Lenke til kommentar

Nja var helt ok har ikke prøvd SP delene ennå bare MP. Var en del irriterende ting der som at man ikke kunne velge hvilket squad man ville inn i, squad lederen din kunne ikke gi kommandoer osv. Det med sprengning av bygninger og sånt var ikke så kult som jeg hadde ventet meg, alle bygningene er helt tomme og noen deler kan du ikke ødelegge. Våpnene føltes litt klomsete men det var ganske kul sånn.. husker ikke hva det heter nå men sånn bevegelse å sånn på fyren din på en måte heh.. Kontrollen var også rett og slett dårlig, nei ikke uvant bare dårlig.

 

Så ikke like imponerende som CoD4 men det blir vel kjøp vis spillet blir populært og bra.

Lenke til kommentar

Sp delen var kjedelig men mp delen derimot var artig! Synd at jeg er utrolig lei det Oasis mapet men :p Det som mangla er som sagt det at man kan sende sånne komandoer som "need a ride" osv men ellers så var mp delen virkelig artig. Kan godt hende det blir et kjøp her i heimen. :)

 

*Skriveleifer :o

Endret av Shepards
Lenke til kommentar

Jeg synes både SP og MP var kjedelig. Det er mulig at jeg hadde satt for store forventninger til spillet på forhånd!

MP har jeg prøvd lite av, mens SP delen har jeg spilt gjennom.

Følte det ble litt tamt på MP delen og SP delen var litt mer spennende men fortsatt kjedelig.

 

Hadde store planer om å kjøpe spillet tidligere i år, men nå er jeg litt usikker :(

Lenke til kommentar
Sp delen var kjedelig men mp delen derimot var artig! Synd at jeg er utrolig lei det Oasis mapet men :p Det som mangla er som sagt det at man kan sende sånne komandoer som "need a ride" osv men ellers så var mp delen virkelig artig. Kan godt hende det blir et kjøp her i heimen. :)

 

*Skriveleifer :o

Sp delen var jå så liten da....

 

MP var sykt rått :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...