Gå til innhold

Ditt inntrykk av Battlefield: Bad Company demo!


Anbefalte innlegg

Noen nye synspunkter fra mitt felt angående demoen.

 

1. Mic- i går ble jeg plaget av folk som bare tullepratet over micen og ødela hele spillingen min.

 

2. Jeg sitter med 14% i liv, og i nærheten er det medic. Takket være at jeg ikke kan si f.eks: Need Medic, eller need a ride, blir også turene meget lange med mindre jeg starter på squaden.

 

3. At en ikke kan legge seg ned er meget plagsomt. Dette er et stort minus fra meg.

 

Ellers elsker jeg spillet på MP og Gold Edition skal bestilles. :roll:

Angående nr. 1 kan du vel mute de som snakker piss, men på nr. 2 og 3 er jeg helt enig med deg i. Kommer nok også til å kjøpe dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes spillet var veldig bra og underholdende.

SP er bra, men ikke best.

Mens MP er kanskje det beste jeg har spilt av fps online på konsol. Likte det mye bedre enn f.eks CoD4.

Som normalt er kontrollene litt uvante og vanskelige i starten, men det er noe man fikser lett etter vært.

Spillet er lett å håndtere og mestre, men det skal mer til for å bli den beste. Likte det med unlocks og class sånn som de er ganske bra. Brettet kjenner jeg snart ut og inn. Syntes den Gold Rsuh tingen var ganske morsomt.

Selv har jeg nestet ikke hatt problemmer med lagge og frame drop i det hele tatt.

Spilleer på PS3 ;)

 

Minuser:

Savner at det ikke er 32 i stedet for 24 tilsammen

Hurtigreplikker som Need a ride 8nevnt før)

trykke på f.eks høyre piltast for å få opp et map så man kan løpe og se på det likt.

Litt mer taktike muligheter og koummunikasjon med squad

 

Garantert kjøp fra min side

Lenke til kommentar

Jeg må bare legge til at Dualshocken 3 fungerer utmerket med Battlefield. Blir mye mer ekte med en gang. Jeg tester også sniper i dag, noe som overrasket meg positivt. F.eks hører man skuddet 1-2 sek før kula treffer noe som er kjempegøy. Jeg fikk også noen knife.

Lenke til kommentar

Testet SP-delen, og spilte gjennom den to ganger, og ble positivt overrasket. Tror nok den kan være grei, men det er multiplayer som blir tingen her, og jeg tror det kan bli skikkelig bra.

 

Enig med tidligere postere om at midt-østenspråket eller hva det er som knattrer avgårde på det ene mappet, det er fantastisk irriterende. Det er også utrolig irriterende å ikke kunne legge seg ned, men bare gå ned i knestående. Blir vanskeligere å finne en bra stilling som Recon f.eks. En annen ting jeg savner er noe ala combat mode i GTA IV, hive seg inntil en vegg, titte frem etc. Det hadde gjort ting så utrolig mye bedre.

 

Blir nok kjøp lell - det at det er konsoll var ikke så ille som jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Noen nye synspunkter fra mitt felt angående demoen.

 

1. Mic- i går ble jeg plaget av folk som bare tullepratet over micen og ødela hele spillingen min.

 

2. Jeg sitter med 14% i liv, og i nærheten er det medic. Takket være at jeg ikke kan si f.eks: Need Medic, eller need a ride, blir også turene meget lange med mindre jeg starter på squaden.

 

3. At en ikke kan legge seg ned er meget plagsomt. Dette er et stort minus fra meg.

 

Ellers elsker jeg spillet på MP og Gold Edition skal bestilles. :roll:

Angående nr. 1 kan du vel mute de som snakker piss, men på nr. 2 og 3 er jeg helt enig med deg i. Kommer nok også til å kjøpe dette spillet.

 

Mulig jeg kan hjelpe litt på 2 og 3. Når du har lite liv. Vet ikke akkurat hvor lite du må ha, men da roper karakteren din automatisk på en medic. Og du blir et kors på kartet til support classen slik at han ser hvor du er. Problemet er vel mer det at mange support spillere heller spiller den klassen for å leke med mortar enn å heale. (I betaen holdt folk på å bli gale av hylingen på medics. da spammet karakteren et hyl hvert 3 sekund ca. Folk blir drevet til selvmord av mindre :p)Når det kommmer til det å legge seg ned så er jeg enig i at det er et minus at det ikke går ann, men DICE har sagt at det er med vilje og at en sniper som ligger prone i det spillet der nesten ville være for IMBA. Det er forsåvidt et argument jeg personelig kan la passere. Siden man bare kan huke seg sammen på knerne så gir det oss(snipere) utfordringer med tanke på eksponering mot målområde. Har egentlig begynnt å venne meg til at jeg må bruke miljøet litt mer for å gjemme meg. I stedet for å legge meg oppå en bakke topp så står man litt bak den slik at bare hodet stikker opp. Blir ikke noe mer eksponert da enn man hadde blitt med prone.

Lenke til kommentar
Hva var det som var så enormt dårlig?

 

 

Grafikken, skuffelsen over kontrollene som føltes ut som en smørje sammenlignet med andre FPS titler til Xbox (etter min mening).

Det lagget en del når jeg spilte (kan skyldes stor pågang ikke vet jeg), at man ikke kan legge seg ned, at det ikke krever noe lag-arbeid for å lykkes (på min server var det ÈN fyr som klarte å ødelegge alle kassene).

 

Og rett og slett skuffelsen, jeg hadde enorme forventninger pga hypen, og disse sviktet undertegnede noe grundig.

Kan hende at CoD4 har skjemt meg bort, men jeg er ikke av den typen som fordømmer andre spill i samme sjanger som det spillet jeg spiller mest, jeg elsker spill, og jeg er ikke en tørd som bare spiller et spill, dessverre kommer nok ikke BF:BC til å få noe snurre-tid i min xbox virker det som.

 

 

Kort sagt, det føltes utrolig "keitete" ut, og pre-historiskt, var som om jeg plukket frem PS2en igjen og spilte et "greit" FPS spill.

Ikke akkurat det man forventer å få på en neste-generasjons konsoll.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Fy fader dette var skuffende altså. SP-delen sugde jo balle rett og slett, var nesten sånn at det ikke virka profesjonellt laget, eneste jeg likte var dette at man kan skyte hull i vegger og sånt.

 

MP-delen gikk ann, og kan sikkert bli morsom i fullversjonen, men er en del småting som må fikses der også. Satser på at det blir fikset opp til slutt.

 

Nei, dette skal jeg jaggu meg vurdere og lese anmeldelser før jeg bruker 500kroner på.

 

Spilte på 360 btw..

 

Edit: Må si at det kanskje var mine store forventninger som drepte dette litt for min del, innfridde ikke akkurat i forhold til det jeg hadde håpet på.. :(

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Har nå spillt meg lei på demo brettet.. blitt noen timer ja.

Kan konkludere med at dette blir et klart kjøp for meg. Skikkelig kost meg med mp delen på dette spillet. SP-delen derimot orka jeg ikke spille ferdig.. 10-15 minutter holdt for meg. Fungerte mye bedre som online synes nå jeg.

Det var jo selvsagt et par minuser som jeg håper kanskeje blir fikset i fullversjonen..

Sånn som prone!! (ligge ned). Som sniper savner jeg dette helt enormt.. Kan ikkje kjønne at det ikke er med faktisk.

Og grafikken hadde jeg trodd skulle bli en smule bedre må jeg innrømme..

Men generelt sett er jeg fornøyd ja.

Ser at folk klager over lagg. Det har ikke jeg merket noe som helst til. Spiller på ps3 da, vet ikke om det er xbox problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...