Tuddelidu Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg lurer på hva denn V en på bildet heter og hvordan man kan få en sånn... Jeg har ringet rundt V en.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er vel en del fett som er "trent" bort, men hvordan vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 lav fettprosent + bra kjernestyrke. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 huff så stygt, men når det er sagt så henger jeg på meg det Henrik2k sier, lav fettprosent gjør "underverker" Lenke til kommentar
Raager Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg lurer på hva denn V en på bildet heter og hvordan man kan få en sånn...Jeg har ringet rundt V en.. Lav fettprosent er en forutsetning. Samt trening av m. Obliques. Coppersgun, obliques Her finner du øvelser!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) er det dette en kaller "V - form" ? jeg trodde det var fra armhulene og ned jeg... Endret 8. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
rhaan Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nah, v-form = overkroppen er formet som en "V"- bred rygg smal midje. On topic så er det vel besvart allerede, obliques (skrå magemusklene) må trenes i tilleg til lav fettprosent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå