Ronnyan Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Bestillte P5N32-E demo men fikk tilsendt et blitz extreme kort i steden, spørsmålet blir vel bør jeg beholde blitz kortet og skaffe DDR3 ram eller holde meg til DDR2 og P5N32-E? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vell, P35 kortet er dønn stabilt i forhold til nForce kandidaten du har listet opp. Problemkort hele nForce serien til Intel men ett must om du vil ha SLi, skal du ikke ha SLi så holder du deg til Intel brikkesett. Alternativ 2 er å vurdere P35 eller X38 eller X48 med DDR2 og bytte mot et slikt kort, ellers er det et bra kort brikkesett messig du har der sammenlignet med nForce. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) For guds skyld behold Blitzkortet med mindre du SKAL kjøre SLI - eller lever det inn mot ett annet P35/X38 basert DDR2 kort, IKKE Nforce. Endret 5. juni 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Ronnyan Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Takk for anbefalingen, ser ut som jeg beholder blitz kortet og oppgraderer til DDR3 ram. Siden jeg ikke skal kjøre SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå