Gå til innhold

Lost: Hva skjedde med øya? Deres teorier! *mulige spoilere*

Anbefalte innlegg

Nuvel...Vi vet nå alle ha som skjedde med øya. Men hvor ble den av? Hvordan ble den flyttet? La oss formulere her.

Vi kan aksepterer det meste her, selv dårlige vitser. Husk spoilertags.

Da begynner jeg med det som forsåvidt er en dårlig vits....

Som dere sikkert har fått med dere, er J.J. Abrams director, co-creator, director etc etc i Lost, men også director og producer i den kommende Star Trek-filmen som kommer neste år.

Derfor er det opplagt at det som skjedde når Ben dreide på det store hjulet, var at en brimitiv bryter aktiverte en warp core som ble stjålet av et kortvarig men frekt ormehull fra et hittil ukjent Starfleet-skip. Ormehullet tok warp core'n like før dette ukjente skipet krasjet i en hittil ukjent planet et sted i Beta-kvadrantens ytterkant. Warp core'n ble funnet av DARMA som installerte den og lærte å bruke kontrollene som ormehullet var så omtenkelig å ta med. Når Ben dreide på hjulet, ble warp core'n aktivert og tok øya med seg til hittil ukjente forhåndsinstillte koordinater.

Teorien min er videre støttet av lyset som kom da warp core'n ble aktivert, bare se selv!

post-92389-1212664429_thumb.jpgpost-92389-1212664441_thumb.jpg

Se bilde fem og seks, bare sjof likeheten da!

Lyden kom bare fra noen digre skjulte ventiler oppe i fjellene som hadde blitt klemt ned til orgelpiper over årene, og lyset nede i hulen bak hjulet var warp core'n selv.

Så hva er deres teorier? Eller støtter dere min? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...